“Vegetarisch menu”
Beoordeling van Volta

Volta
Reserveren met
Volta is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 58 van 1.020 Restaurants in Gent
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant concept , met open keuken maar ook loungebar die helaas niet door andersvaliden kan betreden worden. Creatieve gerechten lekker op smaak gebracht en een verrassend fris dessert. Een interessante wijnkaart met ook goedkopere ,maar kwalitatieve en biologische wijnen. Bediening zonder meer correct,maar enkel de sommelier blonk uit in echte vriendelijkheid.
Toch een adres om terug te komen; een indrukwekkende en hardwerkende keukenbrigade verdient dat.

Datum van bezoek: januari 2018

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De aperitief en het hapje werden geserveerd in de bar boven waar het veel te luidruchtig was om een gesprek te voeren. De eerste twee hapjes en de eerste gang waren alledrie overladen met citroengras. Voorts was alles lekker, doch, niet top. Het zaalpersoneel was ook ok, doch niet top. De hele équipe kan professioneler.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Diner op een woensdagavond voor de verjaardag van mijn zoon : hij koos dit restaurant en ik was echt benieuwd want had over Volta al veel goeie kritieken gehoord. Aperitief in de loungebar is toppie : gezellige ruimte met mooi zicht op het restaurant. Heel beperkte kaart waardoor je vanzelf een beetje gestuurd wordt richting menu, met gevarieerde gerechten, niet altijd de juiste combinaties voor mij (smaken verschillen uiteraard), maar over het algemeen lekker, mooi gepresenteerd en met een correcte bediening. Het is er aangenaam vertoeven met voldoende ruimte tussen de tafels en het zicht op de open keuken. Alles bij elkaar niet goedkoop maar rekening houdend met het gehele concept, toch een correcte prijs/kwaliteit en zeker een aanrader voor een leuk avondje uit.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Volta is gevestigd in voormalige elektriciteitscentrale,vandaar een origineel interieur.
Het eten was heel lekker en gevarieerd zoals ook de wijnkaart.
De bediening verliep heel vlot en attent.

Datum van bezoek: november 2017
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkel de bar gedaan... gezellig kader met een heel leuke barman die ons een paar gin tonics op een andere manier leerde kennen.volgende keer combineren we het met de restaurant.
Gezellig en rustgevende bar bovenaan!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Volta bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Volta geweest? Deel je ervaringen!