Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Vanaf het eerste contact via mail viel de hartelijkheid van Els op. Goedverzorgde kamers en ontbijt. Rustig gelegen en op wandelafstand van de Gentse binnenstad. Niet echt geschikt voor oudere personen omwille van de steile trap.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 juni 2017

Heel vriendelijke ontvangst! We werden meteen gewezen naar een privé-parkeerplaats, heel handig. We kregen drankje aangeboden en een goede uitleg van de kamer en Gent! Hele mooie kamer: heel proper, netjes, gezellig. Alles was aanwezig: nachtlampjes, ventilator, veel handdoeken, shampoo, snoepjes in de kamer, enz. Ook lekker ontbijt, veel keuze! Je mocht zelfs doorgeven hoe je je eitjes gebakken wilde hebben! Fijne, rustige locatie! Maar 20 minuutjes wandelen naar het centrum. De kamers bevonden zich in een apart huis. Ook een eigen keuken en living ter beschikking voor de gasten, heel gezellig en huiselijk. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 26 juli 2016

Tijdens de Gentse Feesten twee nachten in deze B&B verbleven. Wat werden we verwend met een welkomstdrankje, een heerlijk ontbijt, tips voor de feesten en de omgeving en zoveel vriendelijkheid van de eigenaren.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 april 2016

De kamer was schoon, het bed erg fijn. Witte badjassen op de kamer. Heel goede douche. Uitzicht op de tuin met terras en bloeiende magnolia. Beneden was er een grote smaakvolle zitkeuken. Koelkast, koffie- en thee, grote houten eettafel, tv-hoek met comfortabele banken, boeken in verschillende talen. De gastvrouw was supervriendelijk en het ontbijt boven verwachting.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 24 februari 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk geslapen in de mooi verzorgde slaapkamers met ons gezin en een super ontbijt! Jammer dat de douche een verdieping lager was, eigenlijk was dat het enige minpunt van alles. Wat een gastvrij ontvangst.

Datum van verblijf: oktober 2015