“Goed restaurant”
Beoordeling van t'Klokhuys

t'Klokhuys
Reserveren met
t'Klokhuys is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 44 van 1.013 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld

kort vooraf gereserveerd. Tafel was netjes voor ons klaargemaakt. Goed restaurant. Heerlijk gegeten.

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zouden hier eigenlijk een dag eerder eten obv Trip A. maar dit restaurant is gesloten op de maandag. Dus ‘s-avonds online gereserveerd voor de dag erna. Als je hier wil eten reserveer dan wel want de kans is groot dat je anders je heil elders moet zoeken. Het restaurant zit in oud pandje. Binnen heb je 2 etages en ergens tussen de etages in zit achterin een moderne en schoon uitziende keuken. (Terzijde ook de toiletten zijn hier heel proper!) Wij vonden het een erg gezellig restaurant zeker wat betreft het interieur.
Naast de kaart biedt het restaurant een tal van aanbevelingen vd chef aan. Bij elkaar een leuk pallet van gerechten. Wij kozen voor alleen een hoofdgerecht. Dit keer een steak met Rochefort. Beiden heerlijk klaargemaakt met een frisse salade en .. echte zelfgemaakte frites. De saus was oke maar een beetje te gewoon. Als dessert hadden we een lekkere chocomouse en profiterolles.
De bediening is, denk ik sterk afhankelijk vh persoon zo we ter plekke opmerkte. We hadden het echter getroffen met een leuke en zeer attente serveerster. Kortom heerlijk gegeten voor een mooi prijsje in een gezellig restaurant. Hoofdgerecht steak voor 22,5 (chefsaanbeveling) Maar je hebt ook een stove van 17,— de meeste gerechten zitten daar ergens tussen. Een 3-gangen menu kost 32,50.
Zeker een meer proberen!

28 augustus 2018 beoordeeld

was vrij druk, de menu kaart is beperkt en heeft weinig verrassingen te bieden
echter : stoofvlees gekozen en dat heeft geweldig gesmaakt. Huiswijn gekozen en die viel ook best mee
sympathieke bediening
min puntje : vooraf gebeld of betalen met Amex ( coorporate card ) kon, aan telefoon zei men van wel, in het restaurant kon dat niet. Verder best meegevallen.

27 augustus 2018 beoordeeld

Het menu genomen maar verraste nergens. Met de typisch Belgische keuken had het weinig van doen. Ik zou een ander restaurant kiezen in het Patershol.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons laatste avond in Gent hebben we heerlijk gegeten bij ‘t Klokhuys. De stoofschotel was heerlijk en het dessert uitmuntend (om met de woorden van mijn vriendin te spreken: foodporn). Bediening was vriendelijk en zeer precies. Echt een aanrader!

Reizigers die t'Klokhuys bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In t'Klokhuys geweest? Deel je ervaringen!