Happiness64445782414

Top Hotel

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Alle verwachtingen overtroffen.
Zeer mooie suite en top personeel.
De ligging juist buiten de stad was zeker geen probleem.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste gast,

Bedankt voor deze mooie feedback en de vijf sterren!

Heel fijn dat jullie zo genoten van het comfort op de suite.

Tot de volgende keer!

Bar/lounge
7.2 km van Van Der Valk Hotel Gent
Meer hotels in Gent bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Prachtig hotel , helaas niet veel te doen op loop afstand.
Mooi tussen station voor Brugge / Brussel of reisel ( Lille )
Prachtige kamers , helaas kwamen de gordijnen niet tot de grond waardoor we om 5:30 uur al wakker waren omdat het licht was in de kamer.

Ontbijt is geweldig , avond eten mag wat meer keuze.
Eten was wel lekker.

Datum van verblijf: juni 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Marielle,

Bedankt voor deze vier sterren review!

Wat fijn dat u zo genoot van uw verblijf bij ons! Onze technische dienst kijkt uw opmerking over het gordijn na.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende beozek.

Beoordeeld op 17 juni 2024

Goed verzorgde kamers en professioneel personeel. De dames van de receptie zijn erg behulpzaam. Een hotel om aan te bevelen.

Datum van verblijf: juni 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2024

Beste Lia,

Bedankt voor deze vijf sterren review over uw verblijf bij ons.

Heel fijn dat u zo tevreden bent over de service bij de receptie! Wij delen uw feedback met ons team! Zij zullen dit erg waarderen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 17 juni 2024

Weekend Gent een aanrader ,en zeker met van der valk Gent.
Alleen op zaterdag rijd er geen bus bij het stadion ,maar met een taxi naar centrum voor 20€. Kan ook met eigen vervoer natuurlijk.

Beste mevrouw Diana,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Heel fijn om te lezen dat u zo genoot van een weekendje Gent.

Aarzel niet om ook naar onze alternatieven zoals e-bikes, e-choppers of steps te vragen. Deze bieden een leuke manier om het centrum vlot te bereiken.

Hopelijk tot de volgende keer!

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 15 juni 2024

Weekend in een Suite cadeau gekregen van mijn kinderen voor ons huwelijk. We wonen in Maaseik maar Gent is mijn geboortestad.

Datum van verblijf: juni 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2024

Beste meneer Van Hecke,

Bedankt voor het schrijven van een vijf sterren review. Heel fijn dat jullie een overnachting bij Van der Valk hotel Gent cadeau kregen van jullie kinderen!

Hopelijk mogen wij u nogmaals bij ons verwelkomen!

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 13 juni 2024

Voor ons werk naar Gent afgereisd, warm welkom. Prachtige kamers met van alles voorzien. Vriendelijk personeel, je zit overal dicht in de buurt.

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2024

Beste

Bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw verblijf bij Van der Valk Gent, wat leuk om te lezen dat u zo hebt genoten. Heel fijn om te zien dat u ook zo enthousiast bent over het personeel.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Bo