Lia v

Mooi hotel met grote kamers. Ligging ten opzichte van UZ Gent is prima.

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
5,0 van 5 bollen17 jun 2024 beoordeeld
Goed verzorgde kamers en professioneel personeel. De dames van de receptie zijn erg behulpzaam. Een hotel om aan te bevelen.
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 17 jun 2024
Beste Lia,

Bedankt voor deze vijf sterren review over uw verblijf bij ons.

Heel fijn dat u zo tevreden bent over de service bij de receptie! Wij delen uw feedback met ons team! Zij zullen dit erg waarderen.

Met vriendelijke groeten,
Word beloond met One Key
7.2 km van Van Der Valk Hotel Gent
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 17 juni 2024

Weekend Gent een aanrader ,en zeker met van der valk Gent.
Alleen op zaterdag rijd er geen bus bij het stadion ,maar met een taxi naar centrum voor 20€. Kan ook met eigen vervoer natuurlijk.

Datum van verblijf: juni 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2024

Beste mevrouw Diana,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Heel fijn om te lezen dat u zo genoot van een weekendje Gent.

Aarzel niet om ook naar onze alternatieven zoals e-bikes, e-choppers of steps te vragen. Deze bieden een leuke manier om het centrum vlot te bereiken.

Hopelijk tot de volgende keer!

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 15 juni 2024

Weekend in een Suite cadeau gekregen van mijn kinderen voor ons huwelijk. We wonen in Maaseik maar Gent is mijn geboortestad.

Datum van verblijf: juni 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2024

Beste meneer Van Hecke,

Bedankt voor het schrijven van een vijf sterren review. Heel fijn dat jullie een overnachting bij Van der Valk hotel Gent cadeau kregen van jullie kinderen!

Hopelijk mogen wij u nogmaals bij ons verwelkomen!

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 13 juni 2024

Voor ons werk naar Gent afgereisd, warm welkom. Prachtige kamers met van alles voorzien. Vriendelijk personeel, je zit overal dicht in de buurt.

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2024

Beste

Bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw verblijf bij Van der Valk Gent, wat leuk om te lezen dat u zo hebt genoten. Heel fijn om te zien dat u ook zo enthousiast bent over het personeel.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Bo
Guest Relations Van der Valk Gent

Beoordeeld op 9 juni 2024

Erg duur m.b.t. lunch en diner! Betaald parkeren, 10 euro per dag. Ontbijtbuffet goed maar kan echt uitgebreider en verfijnder, b.v. het aangeboden brood was erg groot van formaat en de croissantjes veel te donker. Geen shuttle verbinding met het centrum van Gent en dat is jammet. Het hotel ligt op een industrieterrein naast fabrieken. Hotelkamer uitstekend en zeer modern. Hygiene een 10! Moderne uitstraling van het hotel. Wordt m.b.t. het dure aangebodene te exclusief voor de gewone man en dat is jammer. Service baliepersoneel uitstekend. Bij lunch en diner ontbreekt een "gewone" kaart. Veelal keuze uit exclusieve gerechten en daardoor te duur.

Datum van verblijf: juni 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2024

Beste meneer Van Lente,

Bedankt om uw ervaring bij ons te delen.

Heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitstraling van het hotel en de netheid op de kamer!

Onze parking is betalend, dat staat vermeld op onze site. De dag van vertrek kunnen gasten wel nog gratis gebruik maken van onze parking.

Uw feedback over ons ontbijt buffet geven wij door aan onze chef. We vinden het jammer dat het buffet niet volledig aan uw verwachtingen kon voldoen.

Hopelijk mogen wij u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw verwelkomen en kunnen wij u dan beter overtuigen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 juni 2024

Prima verblijf gehad, nette schone kamer met fijne bedden.
Het ontbijt is heel uitgebreid en goed verzorgd.

• Reistype: Reisde voor zaken
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2024

Beste

Dank je wel om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk Gent.
Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over het ontbijt en het hotel.

Hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten