leonizuttnuijens

Wat een heerlijk hotel!

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Voor ons werk naar Gent afgereisd, warm welkom. Prachtige kamers met van alles voorzien. Vriendelijk personeel, je zit overal dicht in de buurt.
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste

Bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw verblijf bij Van der Valk Gent, wat leuk om te lezen dat u zo hebt genoten. Heel fijn om te zien dat u ook zo enthousiast bent over het personeel.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

• Algotels
7.1 km van Van Der Valk Hotel Gent
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
5 weken geleden beoordeeld

Erg duur m.b.t. lunch en diner! Betaald parkeren, 10 euro per dag. Ontbijtbuffet goed maar kan echt uitgebreider en verfijnder, b.v. het aangeboden brood was erg groot van formaat en de croissantjes veel te donker. Geen shuttle verbinding met het centrum van Gent en dat is jammet. Het hotel ligt op een industrieterrein naast fabrieken. Hotelkamer uitstekend en zeer modern. Hygiene een 10! Moderne uitstraling van het hotel. Wordt m.b.t. het dure aangebodene te exclusief voor de gewone man en dat is jammer. Service baliepersoneel uitstekend. Bij lunch en diner ontbreekt een "gewone" kaart. Veelal keuze uit exclusieve gerechten en daardoor te duur.

Datum van verblijf: juni 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste meneer Van Lente,

Bedankt om uw ervaring bij ons te delen.

Heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitstraling van het hotel en de netheid op de kamer!

Onze parking is betalend, dat staat vermeld op onze site. De dag van vertrek kunnen gasten wel nog gratis gebruik maken van onze parking.

Uw feedback over ons ontbijt buffet geven wij door aan onze chef. We vinden het jammer dat het buffet niet volledig aan uw verwachtingen kon voldoen.

Hopelijk mogen wij u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw verwelkomen en kunnen wij u dan beter overtuigen!

Met vriendelijke groeten,
Mara
Guest Relations Supervisor

Beoordeeld op 8 juni 2024

Prima verblijf gehad, nette schone kamer met fijne bedden.
Het ontbijt is heel uitgebreid en goed verzorgd.

• Reistype: Reisde voor zaken
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2024

Beste

Dank je wel om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk Gent.
Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over het ontbijt en het hotel.

Hopelijk tot snel.

Beoordeeld op 7 juni 2024

Mooi hotel - makkelijk bereikbaar - goede uitvalbasis voor alles rondom Gent - mogelijkheid om goed te dineren - gezellige bar - mooie ruime kamers

Beste Nancy

Bedankt voor deze geweldige review. Het doet ons enorm veel deugd om te lezen dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Beoordeeld op 5 juni 2024 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede bedden, erg behulpzame medewerkers , lekker eten zowel ontbijt als diner, kortom een prima accommodatie. Wel aan de prijzige kant maar dat heb je er toch graag voor over. Probeer in het restaurant zeker de zeetong eens, een aanrader

Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2024

Beste meneer De Krom

Bedankt voor deze geweldige review! Wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over het verblijf bij Van der Valk Gent en dat u zo positief bent over het personeel. Wij kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 1 juni 2024

Lichtschakelaars te ingewikkeld. Waarom niet gewoon simpel aan / uit.
Ontbijt te duur vind ik . Heb je avondmaal voor elders

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2024

Beste

Bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk Gent. Jammer om te horen dat u de lichtschakelaars te ingewikkeld vond, u mag steeds contact opnemen met de receptie, zij geven u graat wat meer uitleg.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.