Quest24028943193

Prachtig hotel en medewerkers.

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
5,0 van 5 bollen31 mei 2024 beoordeeld
Leuke overnachting in een zéér ruime comfortkamer.
Zéér vriendelijke medewerkster(s) die ervoor zorgen dat je een zorgeloos verblijf hebt.
We waren met 13 personen, ze hebben voor ons een grote tafel voor het ontbijt gereserveerd zodat we allemaal samen konden zitten.
Dit hotel is een aanrader als je houdt van luxe , comfort en rust.
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 jun 2024
Beste

Bedankt voor deze geweldige review! Wat fijn om te lezen dat u positief bent over onze collega's. Wij delen uw feedback zeker.
Wij hopen u zeker opnieuw te mogen verwelkomen bij Van der Valk Gent.

Met vriendelijke groeten
7.1 km van Van Der Valk Hotel Gent
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 28 mei 2024

Bij entree goed geholpen, kon mijn bagage achter laten voor de incheck. Dit werd ook goed in de gaten gehouden en personeel ging altijd mee naar de bagage. Kamers waren super en had een luxe uitstraling. Perfecte stilheid in de kamers, geen last van geluiden.

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2024

Beste gast,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Fijn dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons en het ontvangst.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende verblijf!

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 27 mei 2024

Prachtig hotel, mooie kamers en ligging perfect voor een avondje voetbal.
Niks op aan te merken behalve centrum moeilijk bereikbaar

• Reistype: Reisde alleen
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Beste Dirili,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Heel fijn om te lezen dat u genoot van de voetbal en uw bezoek aan ons hotel.

Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 27 mei 2024

Het hotel is prachtig met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het voorjaarsarrangement voldeed zeker aan onze verwachtingen. De drankprijzen zijn wel wat aan de hoge kant. Wel jammer dat de Gentse stoverij die wel gewoon op de menukaart stond niet besteld kon worden.

Beste meneer Kroon,

Bedankt om uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent te delen met toekomstige gasten.

Heel fijn dat jullie genoten van ons voorjaarsarrangement!

De stoverij was uitzonderlijk niet beschikbaar afgelopen weekend waarvoor onze excuses.

Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 25 mei 2024

Leuk tripje Gent gedaan met onze dochter ,om te vieren dat ze (bijna)klaar is met middelbaar onderwijs.Gent is een leuke stad,en het hotel is top,super netjes,chique hotel ,ruime kamers,vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.We konden ook nog gebruik maken van de spa,dat was relaxed.

Datum van verblijf: mei 2024
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2024

Beste

Dank je wel voor deze mooie review! Wat fijn dat jullie een tripje naar Gent hebben gemaakt met de dochter. Zo leuk te mogen lezen dat u hebt genoten van uw verblijf en van het eten. Het doet ons ook enorm veel deugd te mogen lezen dat u zo positief bent over het perssoneel.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Bo
Guest Relations Van der Valk Gent

Beoordeeld op 24 mei 2024

Mooie uitvalbasis voor zakenbezoek of bezoek aan centrum Gent
Het heerlijke ontbijt met lekkers van de kok die voor je neus iets kan bakken maakt het verblijf compleet

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2024

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van een recensie over uw verblijf bij ons.

Wat fijn dat u zo genoot van uw ontbijt bij ons!

Wij kijken uit naar uw volgende verblijf!