dirili4

Dagje Gent/voetbal

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Prachtig hotel, mooie kamers en ligging perfect voor een avondje voetbal.
Niks op aan te merken behalve centrum moeilijk bereikbaar
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Dirili,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Heel fijn om te lezen dat u genoot van de voetbal en uw bezoek aan ons hotel.

Tot de volgende keer!

• Booking.com
8.2 km van Van Der Valk Hotel Gent
Meer hotels in Gent bekijken
3 weken geleden beoordeeld

Het hotel is prachtig met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het voorjaarsarrangement voldeed zeker aan onze verwachtingen. De drankprijzen zijn wel wat aan de hoge kant. Wel jammer dat de Gentse stoverij die wel gewoon op de menukaart stond niet besteld kon worden.

Datum van verblijf: mei 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste meneer Kroon,

Bedankt om uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent te delen met toekomstige gasten.

Heel fijn dat jullie genoten van ons voorjaarsarrangement!

De stoverij was uitzonderlijk niet beschikbaar afgelopen weekend waarvoor onze excuses.

Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen!

3 weken geleden beoordeeld

Leuk tripje Gent gedaan met onze dochter ,om te vieren dat ze (bijna)klaar is met middelbaar onderwijs.Gent is een leuke stad,en het hotel is top,super netjes,chique hotel ,ruime kamers,vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.We konden ook nog gebruik maken van de spa,dat was relaxed.

Datum van verblijf: mei 2024
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste

Dank je wel voor deze mooie review! Wat fijn dat jullie een tripje naar Gent hebben gemaakt met de dochter. Zo leuk te mogen lezen dat u hebt genoten van uw verblijf en van het eten. Het doet ons ook enorm veel deugd te mogen lezen dat u zo positief bent over het perssoneel.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Bo
Guest Relations Van der Valk Gent

3 weken geleden beoordeeld

Mooie uitvalbasis voor zakenbezoek of bezoek aan centrum Gent
Het heerlijke ontbijt met lekkers van de kok die voor je neus iets kan bakken maakt het verblijf compleet

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van een recensie over uw verblijf bij ons.

Wat fijn dat u zo genoot van uw ontbijt bij ons!

Wij kijken uit naar uw volgende verblijf!

3 weken geleden beoordeeld

Mooi hotel, zoals je kunt/ mag verwachten van een Valk exclusief..Prijs wat aan de hoge kant.. ontbijt té duur..jammer want normaal beginnen we de dag daarmee...nu in de stad ontbeten..Het personeel krijgt wat ons betreft een grote pluim!..zeer vriendelijk..correct met een vleugje humor!..houdt deze in ere!
Al met al prima hotel!

Beste mevrouw Bauke,

Hartelijk dank voor deze super fijne feedback over uw verblijf bij ons! Wat leuk dat u zo genoot van uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent.

Wij geven uw mooie woorden over ons team door aan hen! Zij zullen dit zeker en vast waarderen.

Hopelijk mogen wij u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw bij ons verwelkomen.

4 weken geleden beoordeeld

Kraaknet, vriendelijk personeel, heerlijk eten,... niks is teveel gevraagd. Heel aangenaam verblijf !

Datum van verblijf: mei 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste

Wauw, dank je wel voor deze prachtige review! Wat fijn dat u zo positief bent na uw verblijf bij Van der Valk Gent. Hopelijk mogen wij u opnieuw verwelkomen bij Van der Valk Gent.

Met vriendelijke groeten
Bo