femkebauke

Goed hotel

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Mooi hotel, zoals je kunt/ mag verwachten van een Valk exclusief..Prijs wat aan de hoge kant.. ontbijt té duur..jammer want normaal beginnen we de dag daarmee...nu in de stad ontbeten..Het personeel krijgt wat ons betreft een grote pluim!..zeer vriendelijk..correct met een vleugje humor!..houdt deze in ere!
Al met al prima hotel!
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste mevrouw Bauke,

Hartelijk dank voor deze super fijne feedback over uw verblijf bij ons! Wat leuk dat u zo genoot van uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent.

Wij geven uw mooie woorden over ons team door aan hen! Zij zullen dit zeker en vast waarderen.

Hopelijk mogen wij u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw bij ons verwelkomen.

6.8 km van Van Der Valk Hotel Gent
  • ibis Budget
8.2 km van Van Der Valk Hotel Gent
Meer hotels in Gent bekijken
3 weken geleden beoordeeld

Kraaknet, vriendelijk personeel, heerlijk eten,... niks is teveel gevraagd. Heel aangenaam verblijf !

Datum van verblijf: mei 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste

Wauw, dank je wel voor deze prachtige review! Wat fijn dat u zo positief bent na uw verblijf bij Van der Valk Gent. Hopelijk mogen wij u opnieuw verwelkomen bij Van der Valk Gent.

Met vriendelijke groeten
Bo
Guest Relations Van der Valk Gent

3 weken geleden beoordeeld

Een zeer goed hotel. Alles is aanwezig wat belangrijk is voor een gast. Parking om de wagen veilig te stallen,aangename bar,lekker restaurant. En de kamers zijn zeer proper en confotabele bedden. Top sanitaire installaties. Dus eenmaal de valiezen neergezet ,kan je beginnen genieten ter plaatse. Behulpzaam personneel (zeker in het restaurant) Uitgebreid ontbijt buffet.

Kamertip: Het is niet de meest romantische omgeving van Gent,maar eenmaal binnen is het genieten en relax.

Beste gast,

Bedankt voor deze zeer positieve review over uw verblijf bij ons!

Heel van dat u van bij de start tot het einde zo genoot!

Wij kijken alvast uit naar uw volgende bezoek.

3 weken geleden beoordeeld

mindervalidenkamer, niet heel handig/praktisch, zie voor verdere uitleg overige opmerkingen Vriendelijke medewerkers

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent.

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service van ons team!

Jammer dat de minder valide kamer minder aan uw verwachtingen kon voldoen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel niet om dan contact op te nemen met guestrelations@gent.valk.com

Met gastvrije groeten,

4 weken geleden beoordeeld

Prima verblijf gehad, binnen 15 minuten met de auto in het centrum van Gent.
Hotel gelegen in een industriegebied, naast het voetbalstadion en tegenover een supermarkt.

Beste meneer Klinkhamer,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent.

We waarderen het dat u hiervoor de tijd nam.

Hopelijk mogen wij u nogmaals bij ons verwelkomen!

4 weken geleden beoordeeld

Goed om zaken te doen en het gereserveerde meeting room was tip top in orde, alleen tafel was te hoog. Kamer tip top in orde, tof bij binnenkomst een fijn muziekje. Waaw, bij binnenkomst in de inkomhal, nog nooit zoiets gezien. Goede ontvangst aan de incheck. De robot tijdens het diner was geweldig om te zien, die bracht telkens het eten, alleen grappig dat het maar bleef rondrijden met mijn deksel van de Tajine. Ik had een mooi uitzicht op het voetbalstadion. Alleen kon ik geen raam openen, hotel ligt midden in de industrie en daar heb je dan lawaaihinder van als je ze wilt openen. Hier kom ik wel is terug om zaken te doen.

• Reistype: Reisde voor zaken
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste gast,

Bedankt voor deze zeer positieve review over uw verblijf bij ons! Wat fijn dat u al van bij aankomst zo een positief gevoel had.

Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen!