snoopygent1803
Calais, Frankrijk

Gewoon zeer goed

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
5,0 van 5 bollen18 mei 2024 beoordeeld
Een zeer goed hotel. Alles is aanwezig wat belangrijk is voor een gast. Parking om de wagen veilig te stallen,aangename bar,lekker restaurant. En de kamers zijn zeer proper en confotabele bedden. Top sanitaire installaties. Dus eenmaal de valiezen neergezet ,kan je beginnen genieten ter plaatse. Behulpzaam personneel (zeker in het restaurant) Uitgebreid ontbijt buffet.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Het is niet de meest romantische omgeving van Gent,maar eenmaal binnen is het genieten en relax.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 mei 2024
Beste gast,

Bedankt voor deze zeer positieve review over uw verblijf bij ons!

Heel van dat u van bij de start tot het einde zo genoot!

Wij kijken alvast uit naar uw volgende bezoek.

• Algotels
7.1 km van Van Der Valk Hotel Gent
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 17 mei 2024

mindervalidenkamer, niet heel handig/praktisch, zie voor verdere uitleg overige opmerkingen Vriendelijke medewerkers

Datum van verblijf: mei 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2024

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent.

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service van ons team!

Jammer dat de minder valide kamer minder aan uw verwachtingen kon voldoen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel niet om dan contact op te nemen met guestrelations@gent.valk.com

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 16 mei 2024

Prima verblijf gehad, binnen 15 minuten met de auto in het centrum van Gent.
Hotel gelegen in een industriegebied, naast het voetbalstadion en tegenover een supermarkt.

Beste meneer Klinkhamer,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent.

We waarderen het dat u hiervoor de tijd nam.

Hopelijk mogen wij u nogmaals bij ons verwelkomen!

Beoordeeld op 16 mei 2024

Goed om zaken te doen en het gereserveerde meeting room was tip top in orde, alleen tafel was te hoog. Kamer tip top in orde, tof bij binnenkomst een fijn muziekje. Waaw, bij binnenkomst in de inkomhal, nog nooit zoiets gezien. Goede ontvangst aan de incheck. De robot tijdens het diner was geweldig om te zien, die bracht telkens het eten, alleen grappig dat het maar bleef rondrijden met mijn deksel van de Tajine. Ik had een mooi uitzicht op het voetbalstadion. Alleen kon ik geen raam openen, hotel ligt midden in de industrie en daar heb je dan lawaaihinder van als je ze wilt openen. Hier kom ik wel is terug om zaken te doen.

• Reistype: Reisde voor zaken
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2024

Beste gast,

Bedankt voor deze zeer positieve review over uw verblijf bij ons! Wat fijn dat u al van bij aankomst zo een positief gevoel had.

Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 14 mei 2024

Aangenaam verblijf in een mooi hotel, Goede faciliteiten en personeel dat zaken soepel regelde (reservering restaurant etc.)

Datum van verblijf: mei 2024
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2024

Beste Marte

Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons en dat alles goed werd geregeld door het personeel.

Hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten
Bo
Guest Relations Van der Valk Gent

Beoordeeld op 13 mei 2024

Super mooie kamers, hond is meer dan welkom, vriendelijke personeel. Goede ligging.Alles gewoon top!

• Reistype: Reisde alleen
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2024

Beste Ahand,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Wij kijken alvast uit naar uw volgende bezoek.