onair433200230492024
Kasterlee, België

Top hotel!

Beoordeling van Van Der Valk Hotel Gent
5,0 van 5 bollen16 mei 2024 beoordeeld
Goed om zaken te doen en het gereserveerde meeting room was tip top in orde, alleen tafel was te hoog. Kamer tip top in orde, tof bij binnenkomst een fijn muziekje. Waaw, bij binnenkomst in de inkomhal, nog nooit zoiets gezien. Goede ontvangst aan de incheck. De robot tijdens het diner was geweldig om te zien, die bracht telkens het eten, alleen grappig dat het maar bleef rondrijden met mijn deksel van de Tajine. Ik had een mooi uitzicht op het voetbalstadion. Alleen kon ik geen raam openen, hotel ligt midden in de industrie en daar heb je dan lawaaihinder van als je ze wilt openen. Hier kom ik wel is terug om zaken te doen.
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 17 mei 2024
Beste gast,

Bedankt voor deze zeer positieve review over uw verblijf bij ons! Wat fijn dat u al van bij aankomst zo een positief gevoel had.

Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen!

• Trip.com
7.1 km van Van Der Valk Hotel Gent
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 14 mei 2024

Aangenaam verblijf in een mooi hotel, Goede faciliteiten en personeel dat zaken soepel regelde (reservering restaurant etc.)

Datum van verblijf: mei 2024
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2024

Beste Marte

Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons en dat alles goed werd geregeld door het personeel.

Hopelijk tot snel.

Beoordeeld op 13 mei 2024

Super mooie kamers, hond is meer dan welkom, vriendelijke personeel. Goede ligging.Alles gewoon top!

• Reistype: Reisde alleen
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2024

Beste Ahand,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Wij kijken alvast uit naar uw volgende bezoek.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Wij verbleven een nacht. Het hotel is helendal goed er ontbreekt niets . Het parkeren is wel wat aan de prijs maar te doen voor een nacht. En aanrader!

Datum van verblijf: mei 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Beste gast,

Bedankt voor deze vijf sterren review uw verblijf bij ons!

Heel fijn dat u zo genoot.

Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Mooi hotel alleen jammer niet echt dicht bij het centrum je moet met het ov of taxi (24euro) op feestdagen rijd er geen bus.
Super mooi kameraar geen zwembad bij de welness of bubbelbad. Ontbijt echt super skybar er mooi en eten bij MR Sato ook suoer lekker.

Datum van verblijf: mei 2024
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Beste Johan

Bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk Gent. Wij liggen inderdaad op een 5 -tal km van het centrum. Tijdens de week is het altijd mogelijk om met een bus naar het station te gaan en dan zo naar het centrum. Of de andere mogelijkheid is inderdaad het reserveren van een taxi bij ons aan de receptie of het huren van een elektrische fiets.

Helaas liet de structuur van het gebouw het niet toe om een zwembad te plaatsen in de wellness. Wij zijn blij dat u hebt kunnen genieten van uw verblijf en van de wellness. Het doet ons ook enorm veel deugd te mogen lezen dat u een bezoekje hebt kunnen brengen aan Mr. Sato.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.

Beoordeeld op 11 mei 2024

Prima hotel ligt mooi en is lekker rustig.
Je kan er goed parkeren en je fiets kan ook goed staan.
Je bet zo met de fiets in Gent. Goede bedden en kussens, heel fijn een aparte wc.
Goede airco/ kachel en een mooie tv.
Er was goede wifi en een prima ontbijt.
Waarschijnlijk goede voorzieningen voor mensen in rolstoel want er waren er meerdere.

Datum van verblijf: mei 2024
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Beste

Bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk Gent. Wat fijn dat u zo hebt genoten van uw overnachting en tof dat u ook het centrum van Gent hebt kunnen bezoeken.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.