Geen aanbetaling vereist
Priceline
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 13 september 2023

zou ook een bar beneden openen vindt het te veel gedoe om steeds weer naar boven te gaan als je net
gedineerd hebt . je hebt dan geen zin meer om naar boven te gaan. Verder was het uitstekend. ga zeker nog een keer is een aanrader gr

Datum van verblijf: september 2023
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2023

Beste

Hartelijk bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk hotel Gent. Wat fijn dat u genoten hebt ven uw verblijf. Onze bar beneden is zeker en vast ook geopend overdag en op dagen dat de skybar niet geopend is, niet tegenstaande geef ik uw feedback zeker door. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Guest Relations

Beoordeeld op 13 september 2023

Wij hebben 1 overnachting gehad in hotel Van der Valk. Kort samengevat : een aanrader.
Fijne en mooie kamers
Lekker gegeten in het restaurant van het hotel.
Het ontbijtbuffet was ook lekker en uitgebreid.

Beste

Bedankt voor deze geweldige review. Wat fijn dat u zo hebt genoten van uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent. Ook heel leuk om te lezen dat u zo positief bent over het ontbijt en het restaurant. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Guest Relations

Beoordeeld op 11 september 2023

Super mooie hyper moderne kamers. Uitgerust met de nieuwste technologieën. Super
Proper en heel erg lekker eten. Heel vriendelijke medewerkers. Super goed bed en lekkere koffie op
De kamer! ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: september 2023
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste Elke

Bedankt voor deze prachtige review, uw mooie woorden doen ons enorm veel deugd om te lezen.
Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Guest Relations Van der Valk hotel Gent

Beoordeeld op 8 september 2023

Meer speciaal deals voor 65+. Een licht in de sauna deed het niet (3 dagen), was te donker, bij de andere sauna wel. Bedden waren te zacht. Overall jullie horen bij ‘Van der Valk Exclusive’ hotels, soms zijn ze al lang niet van de standaard jullie handhaven. Wij zijn een paar keer bij jullie geweest.

Datum van verblijf: augustus 2023
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2023

Beste mevrouw Valkenburg,

Bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent.

Vervelend om te vernemen dat een licht in de sauna het niet deed. Aarzel niet om dit te melden aan de receptie, wij lossen dit graag op tijdens uw verblijf bij ons.

Van der Valk hotel Gent behoort tot de Valk International groep en niet tot Valk Exclusief.

Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,
Mara
Guest Relations Supervisor
Van der Valk hotel Gent

Beoordeeld op 6 september 2023

Ik had een geweldig verblijf in het hotel. Deze was rustig en ontspannend! Zeer welkom na vermoeiende dagen.
Heerlijk geslapen.
Genoten van drankjes in de bar en een heerlijke maaltijd in het restaurant.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2023

Beste gast,

Bedankt voor deze vijf sterren beoordeling.

Heel fijn dat u heerlijk heeft geslapen. Dat is uiteraard het aller belangrijkste!

Leuk dat u ook een bezoek bracht aan ons restaurant.

Met vriendelijke groeten,
Mara