Beoordeeld op 13 september 2023

Wij hebben 1 overnachting gehad in hotel Van der Valk. Kort samengevat : een aanrader.
Fijne en mooie kamers
Lekker gegeten in het restaurant van het hotel.
Het ontbijtbuffet was ook lekker en uitgebreid.

Datum van verblijf: september 2023
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2023

Beste

Bedankt voor deze geweldige review. Wat fijn dat u zo hebt genoten van uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent. Ook heel leuk om te lezen dat u zo positief bent over het ontbijt en het restaurant. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Bo
Guest Relations

Beoordeeld op 11 september 2023

Super mooie hyper moderne kamers. Uitgerust met de nieuwste technologieën. Super
Proper en heel erg lekker eten. Heel vriendelijke medewerkers. Super goed bed en lekkere koffie op
De kamer! ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: september 2023
Restaurant Van der Valk, Overig van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste Elke

Bedankt voor deze prachtige review, uw mooie woorden doen ons enorm veel deugd om te lezen.
Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Bo
Guest Relations Van der Valk hotel Gent

Beoordeeld op 8 september 2023

Meer speciaal deals voor 65+. Een licht in de sauna deed het niet (3 dagen), was te donker, bij de andere sauna wel. Bedden waren te zacht. Overall jullie horen bij ‘Van der Valk Exclusive’ hotels, soms zijn ze al lang niet van de standaard jullie handhaven. Wij zijn een paar keer bij jullie geweest.

Datum van verblijf: augustus 2023
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2023

Beste mevrouw Valkenburg,

Bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent.

Vervelend om te vernemen dat een licht in de sauna het niet deed. Aarzel niet om dit te melden aan de receptie, wij lossen dit graag op tijdens uw verblijf bij ons.

Van der Valk hotel Gent behoort tot de Valk International groep en niet tot Valk Exclusief.

Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 6 september 2023

Ik had een geweldig verblijf in het hotel. Deze was rustig en ontspannend! Zeer welkom na vermoeiende dagen.
Heerlijk geslapen.
Genoten van drankjes in de bar en een heerlijke maaltijd in het restaurant.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2023

Beste gast,

Bedankt voor deze vijf sterren beoordeling.

Heel fijn dat u heerlijk heeft geslapen. Dat is uiteraard het aller belangrijkste!

Leuk dat u ook een bezoek bracht aan ons restaurant.

Beoordeeld op 6 september 2023

Hotelfaciliteiten zijn prima, mooi en luxe verzorgd, de comfort kamer is niet geschikt voor een klein zitje (tafeltje + 2 stoeltjes) om TV te kijken of te relaxen.
Dat kan enkel vanuit het bed, niet altijd even handig.

Datum van verblijf: augustus 2023
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2023

Beste Swider,

Bedankt voor deze leuke review.

Altijd fijn om te lezen dat gasten genoten van de luxe en service die wij beiden. Er komen extra zit stoelen op onze comfort kamers zodat u met twee gasten op de kamer tv kunt kijken!

Hopelijk tot snel?