Geen aanbetaling vereist
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 8 september 2023

Meer speciaal deals voor 65+. Een licht in de sauna deed het niet (3 dagen), was te donker, bij de andere sauna wel. Bedden waren te zacht. Overall jullie horen bij ‘Van der Valk Exclusive’ hotels, soms zijn ze al lang niet van de standaard jullie handhaven. Wij zijn een paar keer bij jullie geweest.

Datum van verblijf: augustus 2023
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2023

Beste mevrouw Valkenburg,

Bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent.

Vervelend om te vernemen dat een licht in de sauna het niet deed. Aarzel niet om dit te melden aan de receptie, wij lossen dit graag op tijdens uw verblijf bij ons.

Van der Valk hotel Gent behoort tot de Valk International groep en niet tot Valk Exclusief.

Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 6 september 2023

Ik had een geweldig verblijf in het hotel. Deze was rustig en ontspannend! Zeer welkom na vermoeiende dagen.
Heerlijk geslapen.
Genoten van drankjes in de bar en een heerlijke maaltijd in het restaurant.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2023

Beste gast,

Bedankt voor deze vijf sterren beoordeling.

Heel fijn dat u heerlijk heeft geslapen. Dat is uiteraard het aller belangrijkste!

Leuk dat u ook een bezoek bracht aan ons restaurant.

Beoordeeld op 6 september 2023

Hotelfaciliteiten zijn prima, mooi en luxe verzorgd, de comfort kamer is niet geschikt voor een klein zitje (tafeltje + 2 stoeltjes) om TV te kijken of te relaxen.
Dat kan enkel vanuit het bed, niet altijd even handig.

Datum van verblijf: augustus 2023
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2023

Beste Swider,

Bedankt voor deze leuke review.

Altijd fijn om te lezen dat gasten genoten van de luxe en service die wij beiden. Er komen extra zit stoelen op onze comfort kamers zodat u met twee gasten op de kamer tv kunt kijken!

Hopelijk tot snel?

Beoordeeld op 5 september 2023

Het is altijd een warm welkom bij v.d. Valk, zo ook deze keer in Gent. De entree ziet er stijlvol en gezellig uit met verse bloemen en een sfeervol terras. De kamers zijn licht en mooi ingericht. Tijdens ons verblijf was er een midzomer event op de rooftop (10e verdieping) van het Hotel. Wat hebben we genoten van fijne muziek, drankjes en een prachtige ondergaande zon. Vervolgens heerlijk geslapen en de volgende ochtend genoten van een uitgebreid ontbijt. We komen hier zeker terug!

Beste Vitaal,

Bedankt voor deze super leuke review over uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent!

Leuk dat u de verse bloemen in onze lobby opmerkte! Uw feedback over de service van ons team geven wij zeker door, zij zullen dit erg waarderen.

Fijn dat u genoot van het comfort op de kamer en het feest in onze skybar!

Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 5 september 2023

Zeer vriendelijk personeel, superfijne bedden, heerlijke kussens, schone kamers en douche. Alleen al die moderne elektronica op de kamer moet ik erg aan wennen. Gelukkig was het feestje in de Arena ernaast om 22:00 afgelopen.

• Reistype: Reisde alleen

Beste Polle,

Bedankt voor deze vijf sterren!

Heel leuk om te lezen dat u ons team zo vriendelijk vond! Dagelijks doen zij hun uiterste best iedere gast met een glimlach te ontvangen.

Bij vragen over het bedieningspaneel op de kamer mag u altijd contact opnemen met de receptie, zij helpen u graag verder.

Tot de volgende keer!