4 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 125
TravelocityUS$ 125
Orbitz.comUS$ 125
Beoordeeld op 20 september 2022

Hotel was tiptop inorde. Kamer was ruim en verzorgd. We werden goed ontvangen door Carlos. Ondanks onze late check-in was het geen probleem om nog een drankje te bestellen. Zéker een aanrader om hier te komen logeren.

Datum van verblijf: september 2022
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2022

Beste Amy,

Hartelijk dank voor deze vijf sterren recensie! Wat fijn dat u zo positief bent over ons hotel! Uw complimenten over ons nacht supervisor Carlos werden reeds doorgegeven. Hij waardeert dit enorm!

Hopelijk mogen wij u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw verwelkomen!

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

Het restaurant was heel gezellig, de bediening top en we hebben superlekker gegeten dankzij de uitstekende chef!
Dankjewel Niels De Crock Zeker een aanrader!
We kregen een mooie rondleiding in de Skybar, die toen wel gesloten was, maar we komen zeker en vast terug om te genieten van het mooie uitzicht op de stad Gent!

Kamertip: Zeer lekker restaurant!

Beste Marie,

Hartelijk dank voor deze hele fijne beoordeling over uw ervaring bij ons! We geven uw mooie woorden over onze chef Niels zeker en vast door. Dit zal hij enorm waarderen!

Wat fijn dat om te lezen dat u plant om terug te keren naar ons! Wij kunnen dan ook niet wachten om u snel terug te mogen verwelkomen.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 19 september 2022

Hotel was op en top. Erg mooie hal, mooie ruime kamers waar alles aanwezig is. Heerlijke bedden (toch heel fijn met 32 weken zwangerschap). Het ontbijtbuffet was zeer ruim en zeer goed verzorgd, ook erg lekker! De skybar op het dak is ook zeker een aanrader om in de avond lekker iets te drinken. Sfeervolle lounge, vriendelijk personeel en heerlijke cocktails en mocktails. Enige kleine min punt is de locatie, het is buiten het centrum van Gent. Wij hebben gewoon de auto gepakt naar Gent, dit was prima te doen. We waren hier uiteraard van te voren ook al van op de hoogte, maar toch zeker een aanrader dit top hotel!

Beste Sanzi,

Bedankt voor deze hele mooie recensie over uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent. We zijn heel blij dat we u een aangenaam verblijf hebben kunnen bezorgen en dat u heeft kunnen genieten van een heerlijke tijd bij ons. Uw mooie woorden over de vriendelijkheid van ons personeel geven we zeker door. Het team zal dit zeker waarderen! Zij zetten zich dagelijks in om iedere gast een uniek verblijf te bezorgen. Een recensie zoals deze is dan ook een extra motivatie voor hen!

Wij kunnen alvast niet wachten om u snel terug in de watten te mogen leggen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 september 2022

Ruim aanbod ontbijt, comfort kamer is ruim. Netflix op tv en voldoende kanalen. Alles proper, aanrader! Ook gegeten in restaurant, voldoende keuze en lekker. Personeel vriendelijk. Alles in orde…………..

Beste Nathalie,

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling over uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent. Dit staat ons toe om onze service te verbeteren.

Het is heel fijn om te vernemen dat u een prima verblijf had bij ons. We waarderen het dat u Van der Valk hotel Gent aanraad bij toekomstige reizigers!

Wij kunnen alvast niet wachten om u snel terug in de watten te mogen leggen.

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 11 september 2022

Mooi hotelmet juiste faciliteiten
Zeer aangenaam en vriendelijk personeel zowel bar alsr resto, ( zeker dat mooi groot meisje ) & receptie
Parking ook zeer goed toegangkelijkzowel ah hotel als via auto snelweg…
Vr herhaling vatbaar.

• Reistype: Reisde voor zaken