2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 143
Hotels.comUS$ 144
TravelocityUS$ 144
PricelineUS$ 143
Orbitz.comUS$ 144
Agoda.comUS$ 143
Beoordeeld op 12 mei 2022

Het hotel steeg boven onze verwachtingen uit. Bij binnenkomst stond er een rij, maar deze loste snel op door de vele beschikbare balie's. Bij het inchecken werd er zelfs een drankje aangeboden, zeer attent. De kamer was enorm ruim, van alle gemakken voorzien, proper en prettig om in te verblijven. Dineren in het restaurant was geweldig. Er is enorm veel keuze, de bediening was professioneel en de geserveerde gerechten waren heerlijk en van hoge kwaliteit. Voor een maandag was het tevens knap druk in het restaurant. Het ontbijt was ook geweldig met een ruime buffetkeuze, maar ook de mogelijkheid om iets (warms) te laten maken. Een ideaal hotel voor een business stop over, op een uitstekende locatie net buiten het centrum en naast het stadion van Gent

• Reistype: Reisde voor zaken
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2022

Beste Patman1976,

Ontzettend bedankt voor uw hartverwarmende complimenten. Dit is waarvoor ons team zich elke dag inzet en het doet ons dan ook ontzettend veel deugd te lezen dat uw verblijf zo is geslaagd.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw om u weer in de watten te kunnen leggen.

Beoordeeld op 10 mei 2022 via mobiele applicatie

Met Moederdag gaan eten hier in dit nieuwe hotel … meegenomen is de gratis parking en de vlotte bereikbaarheid van deze zaak . Om 12h30 stipt gingen de deuren open en was er een verwelkomings glas , fruitsap of een bubbeltje . Alles ging vrij vlot en de tafels werden aangewezen . Het buffet moest wel op voorhand betaald worden . We waren allemaal vrij positief verrast door het aanbod . Iemand die hier zijn gading niet vindt moet nog geboren worden . Ook voor de kinderen was er gelaatsbeschildering , erg mooi gedaan . Bravo . Een vrij groot aanbod van vis , buiten een barbecue. Nadien het dessert buffet . Alleen de service van de dranken verliep een beetje traag , maar de obers deden hard hun best … voor herhaling vatbaar

Beste Janocum,

Het doet ons ontzettend veel plezier te lezen dat u zo heeft genoten van onze Moederdag brunch. Wist u dat wij twee keer per maand een brunch organiseren? U bent van harte welkom nog eens van ons diverse gerechten op ons uitgebreide buffet te komen genieten!

Beoordeeld op 9 mei 2022

De prijs was er naar maar het was zeer goed. We hadden onszelf een keer getrakteerd op een luxe kamer. daar waren ook alle faciliteiten bij die het hotel aanbood maar doordat de stad Gent zo mooi is en er veel te beleven valt zijn we daar helemaal niet aan toegekomen.

Datum van verblijf: april 2022

Beste familie Heijdenrijk,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze prijs-kwaliteit verhouding. Wij streven er altijd naar onze gasten zoveel mogelijk in de watten te leggen. U bent van harte welkom nog eens te komen genieten bij ons.

Beoordeeld op 9 mei 2022

Top hotel had zo in Miami geplaatst kunnen worden, mooie ruime kamers van alle gemakken voorzien. Top rooftop restaurant maar ook de bistro is van der Valk waardig, met een uitgebreide kaart. 10 minuten fietsen van het centrum.

Beste santini6,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review en zo andere gasten te enthousiasmeren ons gloednieuwe Van der Valk hotel in Gent te bezoeken!

Beoordeeld op 7 mei 2022

Mooi, nieuw hotel ten zuiden van Gent. Vriendelijk behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Hotel ligt naast voetbalstadion Gent, in een desolaat industriegebied. Ook is de drukke snelweg - als je het kamerraam even open doet voor wat frisse lucht - erg goed hoorbaar. s Nachts ben je dus afhankelijk van de (geruisloze) airco. Maar het blijft dan ‘bedompt’ en te warm in de kamer (minimum temperatuur airco is instelbaar op 17 graden). Bus naar Gent (lijn 8) heeft een halte op 4 minuten lopen. 23 minuten later ben je in hartje Gent. Gent is een hele mooie stad. Genoeg te zien. Mooie fiets- en wandelroutes in en om de stad. (Lager cijfer door bedompte kamer).

Datum van verblijf: mei 2022
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2022

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons Van der Valk hotel Gent zo uitgebreid te beoordelen. Dankzij uw feedback geeft u ons de kans onszelf te kunnen verbeteren. Het doet ons deugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons!

Hopelijk tot een volgende keer?