Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie wandeltour

Geweldige wandeling door Gent veel wetenswaardigheden met Dirk. Duidelijke sprekende gids ... meer lezen

Beoordeeld op 31 december 2023
FredvdFlier
Leusden, Nederland
via mobiele applicatie
Super!

Fijne, op maat gemaakte, tour! Waar we op voorhand konden aangeven wat we fijn vonden qua topics en ... meer lezen

Beoordeeld op 23 oktober 2022
Lara A
Lees alle 12 beoordelingen

Beoordeeld op 7 april 2021

Onze allereerste ervaring als gezin om rondgeleid te worden door een gids was een meevaller! We kozen voor een traditionele rondleiding in Gent. Vanwege Corona was het niet al te druk, en met een kleine groep bewegen is toch makkelijker dan in een groep. We kregen een gestructureerde rondleiding van Dirk, die zich makkelijk aan zijn publiek aanpast. We hebben er veel van opgestoken!

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 12 oktober 2020

Een rondleiding door Gent met Dirk is niet alleen leerrijk en aangenaam, het is ook je laten meeslepen door zijn boeiende manier van vertellen: duidelijk, ongedwongen, met een vleugje humor, spannend en aangenaam om naar te luisteren. De twee uren met hem waren zo voorbij. Wat een boeiende verteller.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Super leuke en leerzame tour gehad! Er wordt echt verteld met passie en veel plezier. Zeker een aanraden!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Erg leuke rondleiding door de stad Gent.
Dirk is erg vriendelijk en heeft heel veel kennis van de rijke historie van de stad.
Een aanrader!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke tocht hebben wij mogen beleven! Gezellig, zeer informatief en levendig. Een prachtige herinnering aan het prachtige Gent!

Datum van activiteit: november 2019