Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Gezien de maatregel van de regering voor het sluiten van restaurants en winkels in het weekend wilde wij onze reservering annuleren. Het hotel wilde ons totaal niet tegemoet komen annuleren maar ook wijzigen was niet mogelijk. Totaal niet klantgericht zoals ze wel beweren op site. Gelukkig was Bongo wel zo aardig om onze reservering kosteloos te annuleren

Datum van verblijf: maart 2020
moniqued735, General Manager van Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Dag mevrouw,

Enorm jammer dat u zo reageert! Bongo betaalt u terug omdat ik akkoord gaf.
Denk misschien even aan de horeca die het nu bijzonder mogelijk heeft en zo reviews kan missen!
U verbleef niet in het hotel!
Met beleefde groeten,
D'Hondt Monique
General manager

Beoordeeld op 8 maart 2020

Dit hotel geeft je de mogelijkheid om betaalbaar te overnachten aan de stadsrand van Gent in de buurt van de watersportbaan. De isolatie is er niet schitterend (zoals wel meer) en de bedden zijn eigenlijk minder dan gemiddeld.
Wel is het een verzorgd en proper hotel met mooie kamers en een mooi vernieuwde badkamer.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 februari 2020

Niet onmiddellijk in het centrum van Gent maar toch goed en rustig gelegen. Tiptop in orde! Zowel op de kamer als op de badkamer. Koffie- en theefaciliteit, goeie TV, goeie bedden, genoeg opbergruimte, mooi uitzicht, propere badkamer, wasproductjes... Enige minpuntJES: geen stopcontacten aan het bed, geen extra kussens in de kast en 'n stoeltje in de douche zou ook wel handig zijn voor ouderen en mindervaliden. Het ontbijt was ook toptop in orde. Alle nodige aanwezig en nog mogelijkheid tot het bakken van 'n wafel als dessert. Zeer vriendelijke dame!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 1 december 2019

We hadden een kamer aan de straatkant langs het water. Ik denk niet dat de kamers dubbel glas hebben want wij zaten op de tweede verdieping en konden de gesprekken op straat gewoon volgen. Het was redelijk koud die nacht en hoewel de verwarming opstond, bleef de kamer de hele nacht vrij koud. Langs de zijkant van de ramen kwam koude lucht de kamer binnen. We hebben een extra (wollen) deken uit de kast gehaald maar dat heeft niet veel geholpen. De kamer was wel proper. Eveneens de badkamer...

Datum van verblijf: november 2019
Europahotel_11, General Manager van Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Beste Gast,

Bedankt voor de review.
Wij vinden het jammer te horen dat u koud gehad hebt.
Onze ramen zijn wel degelijk dubbel glas. Ik heb geen idee wat er mis ging met de verwarming.
Wij hebben deze alvast laten checken.
Met vriendelijke groeten,
D'hondt Monique

Beoordeeld op 6 oktober 2019

Met vrienden (5 in totaal) hebben wij zo uitgekeken naar ons weekendje Gent. In het hotel aangekomen hebben wij onze spulletjes op de kamers (3x) achtergelaten en zijn wij de stad ingetrokken. Rond 22:00 keerden wij terug en wat bleek, een feest, in de ontbijt-/restaurantruimte, pal onder onze (3) kamers. Navraag bij de receptie leerde ons dat wij ons geen zorgen hoefden te maken en dat de muziek uiterlijk om 00:00 echt uit zou gaan want dat hadden ze zo immers afgesproken. Niet dus!! Pas na 00:30 werd het rustiger, althans dat dachten we totdat men met tafels en stoelen ging schuiven. Om 01:00 sliepen we nog niet. De volgende ochtend voordat we gingen ontbijten hebben wij hiervan melding gemaakt en de toen aanwezige receptioniste die het allemaal aanhoorde gaf ons gelijk en zei nog dat dit nooit had mogen gebeuren! Zij zou het in het systeem opnemen en we zouden voor de overlast gecompenseerd worden. Wij stonden in onze volste recht.
Toen wij zondag gingen wij ontbijten stond tot mijn grote verrassing op onze tafel een fles Cava. Ik dacht nog wat attent dit heeft het hotel gedaan omdat mijn vrienden al bij het inchecken aangaven dat ik die zondag jarig was. Helaas, niets was waar, ook mijn vrienden hadden hetzelfde gedacht totdat wij gingen uitchecken. Inmiddels hadden wij met receptionist 4 te maken. Deze kon echter niets van onze klacht in het systeem vinden en met hem, op zijn verzoek, afgesproken dat wij onze telefoonnummer achterlieten en dat hij met zijn leidinggevende zou gaan overleggen, ons zou bellen en pas NADAT wij gebeld zouden zijn, zou de creditcard van mijn vriendin, belast worden. Dit is zeker zo’n 4x door die receptionist toegezegd. Helaas te mooi om waar te zijn. Nog geen 24 uur later is de creditcard wel belast, geen telefoontje, geen excuses, niets, helemaal niets.
Mijn vriendin weer bellen om om opheldering te vragen. De fles Cava bleek hun “excuses” te zijn (dit hadden wij niet zien aankomen, per slot van rekening stonden op de andere tafels ook glazen met bubbels) en dat wij de kamers toch al goedkoop hadden geboekt (iets wat wij al in januari 2019 hadden gedaan) ... Zeer slechte management!!!

Mails naar de manager zijn tot op heden (06102019) onbeantwoord gebleven. Zo ga je niet met klanten om!!

Gent is een prachtige stad waar ik graag weer naar terug w il maar een verblijf in het Europa Hotel NOOIT meer.

Wat een domper op een zo’n lang naar uitgekeken weekend waar we allemaal hard voor werken. Jammer ...

Datum van verblijf: september 2019