Beoordeeld op 30 maart 2018

vriendelijke ontvangst.
Heel nette kamer en ruime douche en badkamer.
Wel een kleine bar maar heel gezellig, vriendelijke bediening en betaalbaar.
Zo een hotel is meer dan haar geld waard, zijn er veel die er een voorbeeld aan kunnen nemen.

Kamertip: Als je een kamer kiest en je bent met 2, ga voor één groot bed... bij 2 lossen bedden, staan er wielen en heel snel verrijdbaar
Datum van verblijf: maart 2018
Monique D, General Manager van Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2018

Beste Levensgenietertje,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden!
Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in ons hotel!

Met vriendelijke groeten,

D'Hondt Monique

Beoordeeld op 19 maart 2018

We hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel. De staf is erg vriendelijk, de kamer en badkamer zijn ruim en goed geoutilleerd. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd, maar aan de prijzige kant voor EUR 15 pp (misschien kan het iets goedkoper als de gratis cava achterwege blijft?). We komen hier zeker terug.

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn simpel maar mooi. Kleine badkamer. Het ontbijt is top! Alles beschikbaar wat je maar nodig hebt, wel prijzig aan 15€. De kamers en ruimtes waren niet echt heel proper. Bad en tapijt waren vuil, vuilbakken niet leeggemaakt toen we aankwamen.

Beoordeeld op 28 februari 2018

De kamers zijn heel netjes, schoon, stil, modern, het hotel is goed geoutilleerd, de medewerkers zijn vriendelijk en bekwaam en het ontbijt is goed. We hebben er met plezier gezeten. De bar heeft ook een paar goede locale bieren.

Kamertip: Ik denk dat dat niet uitmaakt. de geluidsisolatie is uitstekend en oké, aan de noordkant heb je het verste zicht, de oostkant het minst.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

De kamer was goed onderhouden, schoon en van alle gemakken voorzien. In de badkamer was een mooie grote spiegel, toilet, bad en douche. De douche had een goede straal en werd lekker warm. De sfeer in de bar en het restaurant was goed door het vriendelijke personeel. Daarbij was het eten en drinken goed. De stad is goed aan te lopen en parkeren bij het hotel is gratis. Kortom een feestje om hier te verblijven!

Datum van verblijf: februari 2018
Monique D, General Manager van Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Beste Denise,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden.
Wij zijn verheugd dat u het naar de zin had in ons hotel.
Tot de volgende keer.

Met vriendelijke groeten,