89 US$
Hotels.com89 US$
eDreams89 US$
getaroom.com109 US$
Beoordeeld op 16 september 2020

Zeer net hotel met vriendelijk personeel. De kamer is goed uitgerust met een sterke prijs/kwaliteits verhouding. Ibis heeft ook goede covid-19 maatregelen toegepast. We hielden er een veilig gevoel aan over.
Dit hotel ligt trouwens op een toplocatie in Gent.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 1 september 2020

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Marie Jones, General Manager van Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Beoordeeld op 31 juli 2020

Wij verbleven hier tijdens een meerdaagse fietstocht. Ruime plaats in de garage voor de fietsen. Bijzonder vriendelijk onthaal en service. Mooie kamer met fantastisch uitzicht over het Sint-Baafsplein. Heel veel aandacht voor coronaveiligheid: overal handgel, mondmaskers, looplijnen, ontbijt (grab & go) in een papieren zak, veel afstand tussen de tafels, ...

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 juli 2020

Prima hotel voor een correct budget. Onthaal was prima, goede toelichting van de afwijkende procedures tgv covid-19. Geen ontbijtbuffet maar genoeg zaken in de omgeving die dit wel aanbieden.
Vlak naast Sint-Baafs dus aanrader voor bezoek Lam Gods.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 19 april 2020

Leuk, modern hotel midden in het centrum van Gent. Wij hadden een premium kamer welke beschikte over goed sanitair. Kamer was op tijd klaar en goed schoongemaakt. Wij hadden een leuk uitzicht op de kathedralen van Gent.

Het hotel ligt op loopafstand van de winkelstraten, maar ook vlakbij Patershol waar je 's avonds heerlijk kunt eten.

Zowel met de auto als het OV is dit hotel prima bereikbaar. Er zijn voldoende parkeergarages op loopafstand en de tram stopt op zeer korte afstand van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019