Beoordeeld op 19 april 2020

Leuk, modern hotel midden in het centrum van Gent. Wij hadden een premium kamer welke beschikte over goed sanitair. Kamer was op tijd klaar en goed schoongemaakt. Wij hadden een leuk uitzicht op de kathedralen van Gent.

Het hotel ligt op loopafstand van de winkelstraten, maar ook vlakbij Patershol waar je 's avonds heerlijk kunt eten.

Zowel met de auto als het OV is dit hotel prima bereikbaar. Er zijn voldoende parkeergarages op loopafstand en de tram stopt op zeer korte afstand van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 maart 2020

Zeer goede locatie . De kamer was niet groot maar verzorgd en voor 1 of 2 nachtjes meer dan voldoende. Goed bed. Service bij ontvangst zeer vriendelijk.
Om te herhalen. Ligt vlak bij de zienswaardigheden .

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 8 februari 2020

Wij bezochten de Van Eyck-expo via een avondarrangement en knoopten daar twee overnachtingen aan vast.
Ibis St-Baafs bleek hiervoor ideaal gesitueerd: allerlei bezienswaardigheden, café's, restaurants en winkels op loopafstand en het openbaar vervoer brengt je bij alles wat verder weg is gelegen.
Het hotel was heel goed, zeer vriendelijke en behulpzame employé(e)s, de kamer op de 5e verdiep rustig en comfortabel.
Kortom: we zijn zeer tevreden en komen hier stellig nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Marie J, General Manager van Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

dank u wel voor uw positieve review. Er zijn nog vele gelegenheden om Gent opnieuw te bezoeken . Niet alleen Van Eyck 2020 (tot eind dit jaar) maar tevens de Floraliën
Het is ons een genoegen u weer te mogen ontvangen

Beoordeeld op 29 januari 2020

De locatie is ideaal, in het hart van Gent. We hadden een Premium-kamer en erg tevreden over de grootte, hygiëne en wat er aanwezig was. Enige minpuntje was de kleinere badkamer in vergelijking met de kamer. Maar alles was er en heel proper. Ook van het ontbijt geen klagen!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 17 januari 2020

Qua ligging, centrum Gent, kan het niet beter. Ook vlak bij openbaar vervoer en dit was een gemak om het station te bereiken.
Onze kamer was met gedeeltelijk zicht op plein met St.Baafskathedraal.
Het ontbijt was zeer uitgebreid. De ontbijtruimte gezellig.
Zeer vriendelijk personeel. Ook de dame in de ontbijtruimte.
Eén enkel minpuntje: lawaai van airconditioning.
Voor Gent gaan we zeker terug naar dit Ibis-hotel.

Datum van verblijf: januari 2020