Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, maar valt tegen. Heel kleine kamer, onhandige kast, minibadkamer, gehorig naar de gang. Piepende trams om 0430. Nieuwe bedden zijn een farce en t geld niet waard. Superduur parkeren. Hele inrichting glad en kil.

Datum van verblijf: maart 2019
VERONIQUE V, General Manager van Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Geachte heer,

Jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Binnen de groep Accor hebben wij ook het Novotel Gent Centrum met grotere kamers en quasi dezelfde ligging als ibis Gent Centrum Kathedraal.

Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Ongezellige, kille inrichting kamer én ontbijtruimte. Heerlijk bed, wel erg smal. Superligging en prachtig uitzicht (kamer 518). Héle kleine badkamer, welschoon, wc achter de deur, je kon er niet normaal op zitten. Ontbijt was ok, wel standaard. Wij hebben geen last gehad van gehorigheid. Voor dit geld kun je ook in een gezellig aangekleed hotel verblijven. Personeel was ok, jongeman die ons incheckte tutoyeerde ons, vonden wij eerlijk gezegd niet gepast.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 12 februari 2019

Tof hotel in hartje Gent, rustig en weinig lawaai, in directe omgeving van de trekpleisters
vriendelijk personeel en vlotte sfeer
kamer ruim voldoende kleine badkamer
goed ontbijt, aanrader de wafeltjes

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 1 januari 2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel, simpel maar lekker ontbijtonze kamer was op de hoek en jammer genoeg heel ongezellig.Ideaal dat we onze wagen in de garage van het hotel konden parkeren. Ligging van het hotel was top.

Datum van verblijf: december 2018