ibis
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 19 juli 2022

Prima ligging dicht bij het centrum van Gent toch totaal geen hinder van de feestelijkheden.
Nette kamer prima bed de badkamer is klein maar perfect in orde.
Ook het ontbijt was zeker in orde.
Was een fijn verblijf voor ons, Bedankt hiervoor aan het ganse team van ibis gent centrum Opera.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2022

Beste gast,
We danken u voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van het comfort van onze bedden en dat het ontbijt gesmaakt heeft.
Ook fijn dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt.

Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Voor een weekeindje Gent is dit Ibis hotel ideaal gelegen. Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam.

De kamers en badkamers zijn bij Ibis klein. Dat is voor ons een bekend gegeven. Geen probleem als je vnl. in de stad bent.

De vloerbedekking in de gang én op de kamers (1e etage) mogen wel een stevige shamperolletje (schoonmaakbeurt) hebben. En ook de kamers komen mede daardoor niet schoon over. Bij de randen bij de plinten in de kamers mag het zeker schoner.

Onze kamer was warm. Omdat we aan de straatzijde sliepen is een open raam geen optie. Te luidruchtig. Helaas maakte de airco in onze kamer ook veel lawaai.

Het lijkt erop dat er weer eens wat groter onderhoud nodig is.

De parkeerplaats onder het hotel is ideaal.

Al met al een OK hotel voor een geweldig gezellig weekend in Gent.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste gast,
Dank u voor uw feedback.

Het doet ons een plezier dat jullie zo tevreden zijn over onze makkelijke parkeergarage onder het hotel en onze service!
Het spijt ons echter dat de netheid van de kamer niet helemaal aan jullie verwachtingen voldeed. Dat is zeker niet onze standaard en we zullen dit dan ook bespreken met ons schoonmaakteam. We bieden verder ook grotere kamers aan.

We hopen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en verwelkomen jullie graag opnieuw!

Beoordeeld op 29 maart 2022 via mobiele applicatie

Voordeel van Ibis Center Opera Gent is zoals de naam het al aangeeft in het centrum van Gent bevind. Je loopt meteen de historische binnenstad in met alle bezienswaardigheden, de restaurants en café’s, kortom het levendige prachtige deel van Gent. Het personeel is super vriendelijk.

Het nadeel van Ibis Center Opera Gent is de kleine kamer en de erg krappe badkamer.Wel kan het raam open s’nachts voor de frisse lucht.

Kamertip: Tegenover Ibis center Opera Gent is een Japans noedelrestaurant, echt een aanrader, het levert een goede prijs/ kwaliteit.
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Beste Maria,
Bedankt voor deze beoordeling.

Het doet ons plezier te lezen dat onze centrale ligging voor u een pluspunt was. Hopelijk vormde de grootte van de kamer geen al te groot ongemak en kon u toch van uw verblijf genieten. Namens ons team willen we u bedanken voor uw compliment.

Een volgende keer staan we dan ook graag weer voor u klaar.

Beoordeeld op 24 februari 2022

Het hotel is ideaal gelegen, op wandelafstand van horeca, cultuur en winkels. Er is een tramhalte pal voor de deur met een rechtstreekse verbinding met het station. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt werd goed bijgevuld en er is voldoende keuze. De kamers zijn eerder klein maar netjes. Wij komen hier zeker terug bij een volgend weekendje Gent!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 22 februari 2022

Bij aankomst was één baliemedewerker reeds bezet. De andere sprak me arrogant aan "it will be better for both of us if we speak English". In een hotel in Gent wil ik in het Nederlands - één van de drie landstalen - bediend worden!

Kamer was in orde (klein, maar alles aanwezig en proper), echter uit de topdekmatras kwam een rookgeur die de hele kamer vulde. Het raam open zetten bleek niet te helpen (+ straatlawaai vrijdag nacht), airco kon ik niet bijregelen. Dit heeft mijn slaap ernstig verstoord.
Spijtig dat ik het pas later op de avond heb opgemerkt > te laat om een andere kamer te vragen.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022

Beste Stephane,
Bedankt dat u de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Het betreurt ons dat u geen goede nachtrust had ten gevolge van een rookgeur in de kamer. Ons hotel is 100% rookvrij, dus we zullen onderzoeken waar deze geur vandaan komt. U had dit zeker mogen laten weten tijdens uw verblijf. Onze receptie is 24/7 open, dus we hadden u graag onmiddellijk een oplossing geboden. We bieden u ook graag onze excuses aan voor uw mindere ervaring met onze receptiemedewerker. Klantvriendelijkheid is voor ons prioriteit, dus we gaan dit met de persoon in kwestie bespreken zodat dit niet opnieuw gebeurt en we u in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.