Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis
Booking.comUS$ 97
Expedia.comUS$ 97
Hotels.comUS$ 97
PricelineUS$ 97
TravelocityUS$ 97
ZenHotels.comUS$ 103
Beoordeeld op 22 februari 2022

Bij aankomst was één baliemedewerker reeds bezet. De andere sprak me arrogant aan "it will be better for both of us if we speak English". In een hotel in Gent wil ik in het Nederlands - één van de drie landstalen - bediend worden!

Kamer was in orde (klein, maar alles aanwezig en proper), echter uit de topdekmatras kwam een rookgeur die de hele kamer vulde. Het raam open zetten bleek niet te helpen (+ straatlawaai vrijdag nacht), airco kon ik niet bijregelen. Dit heeft mijn slaap ernstig verstoord.
Spijtig dat ik het pas later op de avond heb opgemerkt > te laat om een andere kamer te vragen.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022

Beste Stephane,
Bedankt dat u de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Het betreurt ons dat u geen goede nachtrust had ten gevolge van een rookgeur in de kamer. Ons hotel is 100% rookvrij, dus we zullen onderzoeken waar deze geur vandaan komt. U had dit zeker mogen laten weten tijdens uw verblijf. Onze receptie is 24/7 open, dus we hadden u graag onmiddellijk een oplossing geboden. We bieden u ook graag onze excuses aan voor uw mindere ervaring met onze receptiemedewerker. Klantvriendelijkheid is voor ons prioriteit, dus we gaan dit met de persoon in kwestie bespreken zodat dit niet opnieuw gebeurt en we u in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.

Met vriendelijke groeten,

Patriek Deruddere, General Manager

Beoordeeld op 3 januari 2022 via mobiele applicatie

Hotel is centraal gelegen, en ideaal voor een city tripje naar Gent. Ideaal voor kort verblijf. Gemakkelijk te parkeren in de privé parkeergarage. Kamer en badkamer waren compact, maar schoon en goed verzorgd! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 10 november 2021

Super hotel goed gelegen in hartje Gent!
Goed bed lekker geslapen, goeie douche en lekker uitgebreid ontbijt! Zeer goed hotel, prijs-kwaliteitverhouding gewoon zoals in men titel super!!! Mvg groeten van een Antwerpenaar, ik vind persoonlijk Gent ook veel mooier dan Antwerpen.

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 september 2021

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2021

Beoordeeld op 26 september 2021

We verblijven er al regelmatig sinds 2010; soms met grotere tussenpauzen.
We hebben de inrichting van het hotel fantastisch zien verbeteren.
Vlot onthaal.
Kleine maar gezellige kamer voor een kort verblijf. En heel netjes met zacht bed!
Vooral zeer goed omdat het hotel bij het centrum van Gent is gelegen
Lekker gevarieerd ontbijt

Datum van verblijf: september 2021