ibis
Expedia.comUS$ 95
PricelineUS$ 95
ZenHotels.comUS$ 101
Beoordeeld op 10 november 2021

Super hotel goed gelegen in hartje Gent!
Goed bed lekker geslapen, goeie douche en lekker uitgebreid ontbijt! Zeer goed hotel, prijs-kwaliteitverhouding gewoon zoals in men titel super!!! Mvg groeten van een Antwerpenaar, ik vind persoonlijk Gent ook veel mooier dan Antwerpen.

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 september 2021

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2021

Beoordeeld op 26 september 2021

We verblijven er al regelmatig sinds 2010; soms met grotere tussenpauzen.
We hebben de inrichting van het hotel fantastisch zien verbeteren.
Vlot onthaal.
Kleine maar gezellige kamer voor een kort verblijf. En heel netjes met zacht bed!
Vooral zeer goed omdat het hotel bij het centrum van Gent is gelegen
Lekker gevarieerd ontbijt

Beoordeeld op 11 september 2021

Hotel gelegen bi het centrum van Gent. Kamers zijn netjes (maar wel erg klein, vooral de badkamer). Vriendelijk onthaal. Ontbijt is verzorgd en corona proof :). Parkingplaatsen zijn zeer klein en 16 € voor een nacht is wel aan de dure kant.

Kamertip: Kamers aan de straatkant - tram vanaf 05u00 !
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Verzorgd en goed hotel. Centraal gelegen. Personeel was heel vriendelijk. Bedden in ibis zijn dik in orde. Ibis is ideaal voor een citytrip. Prijs kwaliteit een goed hotel. Kamer was heel proper en verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2021