Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com77 US$
Hotels.com63 US$
ibis77 US$
Priceline77 US$
Agoda.com77 US$
ZenHotels.com81 US$
Beoordeeld op 11 september 2021

Hotel gelegen bi het centrum van Gent. Kamers zijn netjes (maar wel erg klein, vooral de badkamer). Vriendelijk onthaal. Ontbijt is verzorgd en corona proof :). Parkingplaatsen zijn zeer klein en 16 € voor een nacht is wel aan de dure kant.

Kamertip: Kamers aan de straatkant - tram vanaf 05u00 !
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Verzorgd en goed hotel. Centraal gelegen. Personeel was heel vriendelijk. Bedden in ibis zijn dik in orde. Ibis is ideaal voor een citytrip. Prijs kwaliteit een goed hotel. Kamer was heel proper en verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Goed en betaalbaar hotel op een toplocatie. Kamers klein, maar efficiënt ingedeeld en smaakvol ingericht. Ontbijtje in de ochtend somber maar prima. De locatie bevind zich op loopafstand van het historische centrum van Gent. Absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 30 juli 2021

Goede ligging - dichtbij winkelstraat
Kamer klein maar alles is er en proper - nog overal vloertapijt wel. Ontbijt basic, spijtig geen eitjes
maar er was voldoende simpele dingen... croissants, beleg, chocopasta, andere broodjes, ....

Parking 16euro per nacht en hartstikke smal....als je binnen de lijnen naast een andere auto moet staan, geraak je niet eens meer uit je auto. Rondom rond is parking te vinden....bv erachter aant water 6euro/dag

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat we u hebben kunnen bekoren met onze centrale ligging en propere kamers, ondanks de beperkte grootte. Fijn dat u ook heeft genoten van ons ontbijt, ondanks dat we geen eitjes aanbieden. We betreuren het dat u de parking wat duur vond. De parkeerplaatsen zijn inderdaad aan de kleine kant en beperkt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We zijn opgelucht dat u toch voor uw auto een oplossing heeft kunnen vinden.

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer,

Patriek Deruddere, General Manager

Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Twee jaar geleden was ik hier ook.Ontbijt 12 euro was zelf de helft niet waard.Hesp was bevroren opgedient.Bediende zette er juist 2 plankjes onder toen ik opmerking maakte.Geen eieren meer,droog brood koeken.Koffie was niet lekker en voor de prijs weinig versé producten.In de badkamer schimmel op de voegen.Sluitdeur ging niet dicht Rubber kapot.Piepkleine kamer met 2 persoonsbed.Televisie had slecht beeld verl blokkjes en weinig Belgische uitzendingen .Voilà vies tapijt.Voor Ibis erg Ibis Budget vb in Luxembourg is veel properdernZe komen de afvalbakjes niet ledigen.Deze morgen had buur 3 zakken vuilnis in de gang gezet.Papieren beker om tandem te poetsen.Buiten haardroger niks .Er hangen geen brandladders aan de achterzijde waar ik zit.Schimmel vuil op de gevels.Ik zat in afgeleefd hôtel.Parking heel Klein duur.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Beste Marleen,
Bedankt voor uw feedback.

We betreuren dat u geen aangenaam verblijf had en niet tevreden bent met de prijs en kwaliteit van het ontbijt. Ons ontbijtbuffet wordt dagelijks vers opgediend, maar is vanwege de coronamaatregelen wel wat beperkter dan gewoonlijk. Ook jammer dat u tekortkomingen ondervonden heeft op het gebied van hygiëne. Onze excuses voor het ongemak. U mag uiteraard altijd ons schoonmaakpersoneel daarop attenderen, zodat zij u een passende oplossing kunnen bieden. Gasten kunnen bij onze eigen parkeergelegenheid parkeren voor 16 euro per nacht, maar het is ook mogelijk om op een publieke parkeerplaats in de omgeving te parkeren. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens.

Met vriendelijke groeten,

Patriek Deruddere, General Manager