146 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Gravensteen(Gent)
122 US$
  • Bar/lounge
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
  • Inclusief ontbijt
94 US$
87 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 110 US$ per nacht.

Europa Hotel(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
92 US$
  • Gratis parkeren
2 mei 2018 beoordeeld

Het hotel heeft een centrale locatiei in Gent, met eea op loopafstand, zoals de kerstmarkt die ons doel van het bezoek was. Het ontbijt was een goed assortiment. Het bed had van ons wat breder gemogen.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
ibis_Opera, General Manager van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Beste Gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Ibis Gent Centrum Opera. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Gent. Met dank en beste groet, ibis Gent Centrum Opera

29 april 2018 beoordeeld

Prima ligging tegen het centrum aan. Parkeren kun je voor een dagkaart ad € 14 in de openbare parkeergarage Savaanstraat P4. Dat is iets goedkoper dan bij het hotel zelf. Pluspunten van het hotel zijn de fijne bedden en het ontbijt ad € 15. Heel leuk om je eigen wafels te kunnen bakken, eitjes te koken en sinaasappels te kunnen uitpersen voor een verse Jus d' Orange. Ook lekkere diverse soorten brood en croissantjes. Minpunten van het hotel: een kleine badkamer (maar wel met een uitgekiende indeling en een prima douche) en een slechte isolatie van de voordeur. Mensen op de gang kun je helaas goed horen. De service was bijzonder vriendelijk. Kortom, een aanrader qua prijs/kwaliteit.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ibis_Opera, General Manager van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

23 april 2018 beoordeeld

Kleine kamer maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Zeer goed uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, parkeergarage onder het hotel (tegen betaling) Ligging van het hotel is goed, je kan lopend naar het centrum.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ibis_Opera, General Manager van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Beste Gast, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Ibis Gent Centrum Opera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Patriek Deruddere | General Manager ibis Gent Centrum Opera

15 april 2018 beoordeeld

Kamer: ruim (2 volwassenen, 1 kind). Niets bijzonders, goed indien je enkel uit bent op een bed/douche voor een nacht. Geen nachtlawaai. Gehorige kamers! Ontbijtbuffet was goed, zoals je verwacht. Heerlijk brood! Vriendelijke medewerkers.
Ligging: centrum Gent, vlakbij enkele heel fijne zaakjes voor ontbijt/lunch/diner.
Prijs/kwaliteit: goed.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
ibis_Opera, General Manager van Ibis Gent Centrum Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

7 april 2018 beoordeeld

Prima ligging van het hotel dichtbij het centrum van de stad met tevens een tramhalte
juist voor de deur
Lekker uitgebreid ontbijt
Het personeel is vriendelijk
Klein minpuntje: de kleine kamer en badkamer met de airco die heel lawaaierig is

Verbleef: maart 2018, reisde met familie