Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
rheistek2024
Leiden, Nederland

Super!

Beoordeling van NH Gent Belfort
5,0 van 5 bollen13 jul 2024 beoordeeld
Geweldig hotel op een unieke plek in het centrum. Zeer klantvriendelijk personeel en goede service!
Het ontbijt was heerlijk en de uitgebreid.
Pas op voor de route naar het hotel, die staat niet op de website!
Datum van verblijf: juli 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiƫne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 jul 2024
Beste Meneer/Mevrouw , Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve recensie achter te laten! We zijn verheugd te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. En wat betreft informatie over hotelroutes, deze kunt u vinden op onze website. Klik gewoon op de locatie en route van en op die pagina vindt u de weg naar het hotel met de auto of het openbaar vervoer. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en het motiveert ons team om uitstekende service te blijven leveren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Clarissa ā€“ NH Gent Belfort Team
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
ā‚¬Ā 184
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 186
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 169
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 175
0.3 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Roomservice
ā‚¬Ā 167
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
    ā‚¬Ā 167
  • ZenHotels.com
    ā‚¬Ā 163
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 167
0.7 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Restaurant
Classic Double
ā‚¬Ā 128
ā‚¬Ā 122
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 122
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 122
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 122
2.2 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Bar/lounge
ā‚¬Ā 145
  • Priceline
    ā‚¬Ā 145
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 121
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 146
7.1 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Restaurant
ā‚¬Ā 150
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 130
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 139
  • Trip.com
    ā‚¬Ā 150
0.3 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Zwembad
Hostel By night
ā‚¬Ā 91
ā‚¬Ā 88
  • Priceline
    ā‚¬Ā 88
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 91
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 91
0.4 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Bar/lounge
ā‚¬Ā 177
  • Marriott Hotels
    ā‚¬Ā 177
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 177
  • Priceline
    ā‚¬Ā 177
0.4 km van NH Gent Belfort
Restaurant
Roomservice
ā‚¬Ā 124
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 124
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 106
  • Priceline
    ā‚¬Ā 124
1.1 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Restaurant
ā‚¬Ā 98
  • B&B Hotels
    ā‚¬Ā 92
  • ZenHotels.com
    ā‚¬Ā 87
  • Priceline
    ā‚¬Ā 101
0.4 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Exterior view
ā‚¬Ā 66
  • Priceline
    ā‚¬Ā 66
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 65
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 65
1.1 km van NH Gent Belfort
Gratis wifi
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordelingen (3.152)
Beoordelingen filteren
3.155 resultaten
Waardering van reizigers
1.310
1.290
350
133
72
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.310
1.290
350
133
72
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
18 - 23 van 3.155 beoordelingen
Beoordeeld op 1 juli 2024

Fijn modern hotel met ruime hotelkamers, prettig personeel en parkeergelegenheid! Het ontbijtbuffet is met ruime keuze goed verzorgd. Correcte bediening, compliment!

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank lidewij2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2024

Beste Sir/Ma'am, Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve recensie achter te laten! We zijn verheugd te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en het motiveert ons team om uitstekende service te blijven leveren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Clarissa ā€“ NH Gent Belfort Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2024

Zeer mooi hotel (nog in verbouwing) top locatie voor stedentrip. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Giezen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2024

Beste Giezen, Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve recensie achter te laten! We zijn verheugd te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en het motiveert ons team om uitstekende service te blijven leveren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Clarissa ā€“ NH Gent Belfort Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juni 2024 via mobiele applicatie

Super locatie midden in de stad. Fijn dat je onder t hotel kon parkeren. Speciaal gevraagd om n refurbished kamer gezien sommige recensies eerder over gedateerde kamers. Mooi ruime en stijlvolle kamer op de 2e verdieping. Compleet met mini bar en koffie /thee. Jammer alleen dat de waterdruk en afvoer niet echt goed waren. Slappe straal douche en water in de wastafel liep erg traag weg. Ontbijt voor ā‚¬20 was prima. Van alles en nog wat ruime keuze !

Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Reisde met familie
Bedank hb251074
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2024

Geachte mevrouw Helder, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van uw feedback te voorzien en voor de positieve score die u ons heeft toegekend. Onze oprechte excuses voor het ongemak veroorzaakt door de waterdruk en afvoer in uw badkamer. Het bieden van een comfortabel en aangenaam verblijf voor onze gasten is onze topprioriteit, en het spijt ons echt dat we in dit geval tekort zijn geschoten. Houd er rekening mee dat ons onderhoudsteam op de hoogte is gebracht van het probleem en dat er onmiddellijk stappen zijn ondernomen om ervoor te zorgen dat de waterdruk en afvoer goed werken. We doen er alles aan om deze zorgen snel en effectief aan te pakken. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, omdat het ons helpt verbeterpunten te identificeren en de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Clarissa ā€“ NH Gent Belfort Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juni 2024

Alles was goed helaas dat ze met verbouwing bezig waren dit had wel vermeld kunnen worden.door de verbouwing bijna of geen parkeerplaats in bijhorende garage stond al vol met allemaal bedrijfs autos en bouw materialen

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank robteunesen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2024

Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente verblijf bij ons te delen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat wordt veroorzaakt door de voortdurende verbetering tijdens uw bezoek. U kunt er zeker van zijn dat het onze bedoeling is om met deze verbeteringen de algehele gastervaring te verbeteren en u in de toekomst de hoogste standaard van service en comfort te bieden. We begrijpen dat de lopende activiteiten enige overlast kunnen hebben veroorzaakt en we betreuren het dat dit uw verblijf heeft beĆÆnvloed. We stellen uw begrip en geduld oprecht op prijs terwijl we werken aan het upgraden van onze faciliteiten. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons en we zullen ervoor zorgen dat ons team extra zorg besteedt aan het minimaliseren van het ongemak voor onze gasten tijdens deze periode. We hopen u weer te mogen verwelkomen zodra de restauratie is voltooid en u een aangenamer en comfortabeler verblijf te bieden. Bedankt voor uw begrip. Hartelijke groeten, Vriendelijke groeten, Clarissa ā€“ NH Gent Belfort Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 mei 2024

Keurig hotel, prima kamerā€¦ maar problemen met de touchscreen bediening van de airco/ventilator. Deze deed het niet; het scherm bleef zwart. Jammer, maar kan gebeuren.

In de ochtend gemeld bij de receptie; het zou opgepakt worden.

In de middag was er (zo te zie) nog geen actie ondernomen, dus nog even nagevraagd wat de status was. Er werd aan gewerkt, maar er zou een losse ventilator in de kamer neergezet worden.

Aan het begin van de avond was het niet opgelost, en er stond nog geen ventilator. Zodoende dat ik weer naar de receptie ging om te vragen naar een status-update. Er stond een andere medewerker; en die was niet op de hoogte van deze melding, Betreffende medewerker kwam toen met de mededeling dat er alsnog een losse ventilator geplaatst zou worden.

Eind van de avond, voordat ik naar bed ging, was het probleem nog steeds niet opgelost. Ook was er nog steeds geen losse ventilator geplaatst.

Ik heb ā€˜t maar zo gelatenā€¦ het was een warme nacht!

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Bedank hansbootnl
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2024

Geachte heer Hans,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de airconditioning in uw kamer en het uitblijven van snelle actie van ons receptieteam.
Het garanderen van het comfort van onze gasten is onze topprioriteit, en het spijt ons dat we tijdens uw verblijf tekort zijn geschoten. We hebben dit probleem met ons team aangepakt om dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen.
Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons omdat we ernaar streven onze diensten en faciliteiten te verbeteren. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een prettiger verblijf.
Met vriendelijke groeten, Clarissa-NH Gent Belfort-Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken