Helen2510
Den Helder, Nederland

Top locatie en keurig hotel

Beoordeling van NH Gent Belfort
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Super locatie midden in de stad. Fijn dat je onder t hotel kon parkeren. Speciaal gevraagd om n refurbished kamer gezien sommige recensies eerder over gedateerde kamers. Mooi ruime en stijlvolle kamer op de 2e verdieping. Compleet met mini bar en koffie /thee. Jammer alleen dat de waterdruk en afvoer niet echt goed waren. Slappe straal douche en water in de wastafel liep erg traag weg. Ontbijt voor €20 was prima. Van alles en nog wat ruime keuze !
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte mevrouw Helder, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van uw feedback te voorzien en voor de positieve score die u ons heeft toegekend. Onze oprechte excuses voor het ongemak veroorzaakt door de waterdruk en afvoer in uw badkamer. Het bieden van een comfortabel en aangenaam verblijf voor onze gasten is onze topprioriteit, en het spijt ons echt dat we in dit geval tekort zijn geschoten. Houd er rekening mee dat ons onderhoudsteam op de hoogte is gebracht van het probleem en dat er onmiddellijk stappen zijn ondernomen om ervoor te zorgen dat de waterdruk en afvoer goed werken. We doen er alles aan om deze zorgen snel en effectief aan te pakken. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, omdat het ons helpt verbeterpunten te identificeren en de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Clarissa – NH Gent Belfort Team
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • ZenHotels.com
Bar/lounge
Meer hotels in Gent bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Alles was goed helaas dat ze met verbouwing bezig waren dit had wel vermeld kunnen worden.door de verbouwing bijna of geen parkeerplaats in bijhorende garage stond al vol met allemaal bedrijfs autos en bouw materialen

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente verblijf bij ons te delen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat wordt veroorzaakt door de voortdurende verbetering tijdens uw bezoek. U kunt er zeker van zijn dat het onze bedoeling is om met deze verbeteringen de algehele gastervaring te verbeteren en u in de toekomst de hoogste standaard van service en comfort te bieden. We begrijpen dat de lopende activiteiten enige overlast kunnen hebben veroorzaakt en we betreuren het dat dit uw verblijf heeft beïnvloed. We stellen uw begrip en geduld oprecht op prijs terwijl we werken aan het upgraden van onze faciliteiten. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons en we zullen ervoor zorgen dat ons team extra zorg besteedt aan het minimaliseren van het ongemak voor onze gasten tijdens deze periode. We hopen u weer te mogen verwelkomen zodra de restauratie is voltooid en u een aangenamer en comfortabeler verblijf te bieden. Bedankt voor uw begrip. Hartelijke groeten, Vriendelijke groeten, Clarissa – NH Gent Belfort Team

Beoordeeld op 24 mei 2024

Keurig hotel, prima kamer… maar problemen met de touchscreen bediening van de airco/ventilator. Deze deed het niet; het scherm bleef zwart. Jammer, maar kan gebeuren.

In de ochtend gemeld bij de receptie; het zou opgepakt worden.

In de middag was er (zo te zie) nog geen actie ondernomen, dus nog even nagevraagd wat de status was. Er werd aan gewerkt, maar er zou een losse ventilator in de kamer neergezet worden.

Aan het begin van de avond was het niet opgelost, en er stond nog geen ventilator. Zodoende dat ik weer naar de receptie ging om te vragen naar een status-update. Er stond een andere medewerker; en die was niet op de hoogte van deze melding, Betreffende medewerker kwam toen met de mededeling dat er alsnog een losse ventilator geplaatst zou worden.

Eind van de avond, voordat ik naar bed ging, was het probleem nog steeds niet opgelost. Ook was er nog steeds geen losse ventilator geplaatst.

Ik heb ‘t maar zo gelaten… het was een warme nacht!

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2024

Geachte heer Hans,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de airconditioning in uw kamer en het uitblijven van snelle actie van ons receptieteam.
Het garanderen van het comfort van onze gasten is onze topprioriteit, en het spijt ons dat we tijdens uw verblijf tekort zijn geschoten. We hebben dit probleem met ons team aangepakt om dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen.
Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons omdat we ernaar streven onze diensten en faciliteiten te verbeteren. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een prettiger verblijf.
Met vriendelijke groeten, Clarissa-NH Gent Belfort-Team

Beoordeeld op 13 mei 2024

ik denk dat als je betaalt voor een kamer met bad en douche, je mag toch wel warm water verwachten ?

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Gent Belfort, Other van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2024

Geachte,

Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij bieden u onze diepste excuses aan voor het probleem dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.
Er was een algemeen probleem waardoor het langer duurde voordat het warme water werkte, maar het werkte wel.
We hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen zodat u de normale service in ons hotel kunt ervaren.

Juan Carlos
Front Office

Beoordeeld op 12 maart 2024

Het hotel is perfect voor een citytrip naar Gent. De ligging is heel centraal en op wandelafstand van bijna alle bezienswaardigheden. Op 5 minuten ben je in het centrum.
De kamers zijn heel netjes en voorzien van alle snufjes die je nodig hebt voor een paar dagen. Matrassen zijn wel aan de harde kant.
Het ontbijt biedt alles wat je kunt bedenken en alle producten zijn vers. Er was zelfs een assortiment glutenvrij en vegan, voor de liefhebbers. Alles werd ook netjes aangevuld.
Enige jammer van ons verblijf, was dat de parking in ondehoud was, waardoor er minder parkeerplaatsen beschikbaar waren. En we hadden een kamer met inloopdouche geboekt, maar die van ons bleek uitgerust met een bad.
Maar verder een tophotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2024
NH Gent Belfort, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Beste mevrouw

Bedankt voor uw recensie.

We zijn blij om te horen dat u u genoten heeft van uw verblijf.
We zijn bezig met het hotel te renoveren, hierdoor zijn er inderdaad een aantal plaatsen in de parking bezet

Orlando - Front Office

Beoordeeld op 1 maart 2024

Wij wilde 2 dagen (3 nachten) naar Gent. Omdat het daar veel lopen is en ik moeilijk ter been ben (loop met rollator) wilde ik een hotel in het centrum, zodat ik eventueel even kon rusten en kwam bij het NH hotel uit. Door ervaring met onze roadtrip Wales een paar maanden daarvoor met boekingen via Booking com, bleek dat we soms niet de kamers kregen die we boekten. 1 hotel liet ons zien wat zij opgegeven hadden, wat gewoon bij alle kamers stond en niet enkele en zij adviseerde bij specifieke eisen altijd bij het hotel te infomeren.

Ik wil een kamer met 2 eenpersoonsbedden en een inloopdouche. Die was er bij booking. Com. De site van NH hotel Gent was helemaal ingewikkeld en niet te zien hoe de kamers waren. Dus mail naar NH hotel Gent. Aangegeven ervaring Wales en dat ik een kamer wil met 2 eenpersoonsbedden en inloopdouche.
Krijg een offerte van een Double kamer met parking inbegrepen in de prijs Superieur (inloop douche). Aangegeven dat ik akkoord ga met de offerte echter ik wel om een kamer met 2 eenpersoonsbedden heb gevraagd en daar alsnog een bevestiging van wil. Ik krijg een bevestiging waarvoor ik even mijn CC moet invullen echter staat daarop Superior Double en bedtype is afhankelijk van de beschikbaarheid. Weer een mail terug hierover en krijg bericht terug met: Wij hebben uw verzoek over 2 eenpersoons bed in de reservering verwerkt. Houdt u er echter rekening mee dat dit een verzoek is en dat wij tot en met de check-in dit niet kunnen garanderen. Waarom wordt dit niet meteen gecommuniceerd bij mijn eerste mail? Dus alles afgeblazen. Eigenlijk gek dat ze dat niet meteen kunnen zeggen of dat wel kan.

Krijg de volgende dag een telefoontje van het Hoofdkantoor NH Hotels. Die hadden de mail correspondentie gezien en vroeg wat er aan de hand was. Aangegeven dat ik een kamer wil met 2 eenpersoonsbedden en inloopdouche en waarom. Dat schijnt in Gent heel moeilijk te zijn en ik moet maar afwachten of ik dat krijg als in check. Ik wil dat van te voren weten. Zij gaat informeren in Gent en belt terug. Wij kregen nu 2 kamers met. Ok prima. Alles afgerond maar een uur later bleek het weer anders. Was nu een kamer met tweepersoonsbed en er werd een eenpersoonsbed bijgezet. Aangegeven dat dit wel in de ruimte zou schelen maar we waren het nu een beetje zat en om nu weer opnieuw te kijken naar een hotel. Dus afwachten maar.

Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen. Gaven wel onze problemen aan die we met de boeking hebben ondervonden echter we hadden het gevoel dat ze dachten . Het zal wel. Hier de spullen en prettige dagen.
Toen we in onze kamer kwamen schrokken we. Ik kon er niet in met mijn rollator. Het was best wel een ruime kamer echter het 2 persoons bed was wel 2 meter breed en lang. Daarvoor tegen het raam stond een eenpersoons opklapbed midden in de loop waardoor ik niet verder kon met de rollator en kon hem daar ook niet laten staan in het gangetje want daar was de badkamerdeur.
Terug naar de receptie. Aangegeven dat de indeling problemen gaf maar ook om voor die kamerprijs op een opklapbed met een zielig dun matrasje te moeten slapen is wel heel erg. Tja het was een probleem. Wat blijkt nu ze hebben geen kamer met 2 eenpersoonsbedden en inloopdouche. Ook waren ze niet van plan het tweepersoonsbed te vervangen voor 2 eenpersoonsbedden omdat alleen het matras al 2x2 meter was en ruim 30 cm hoog. Niet te tillen. Dat is toch wel heel erg. Dit had mij meteen bij de eerste mail verteld kunnen worden maar ze dachten schijnbaar we doen net of we gek zijn en ze zien het wel als ze hier zijn. Nu dat was het geval want ook en weer kregen we het gevoel dat wij een oplossing moesten bedenken en niet zij. Ook het verzoek om in elke geval 2 dekbedden te krijgen werd met opgetrokken wenkbrauwen aangehoord. Uiteindelijk hebben we het zelf kunnen oplossen met een zeer vriendelijk en behulpzame mevrouw van de housekeeping die nog aan het werk was. Zij heeft ons de dekbedden gegeven en meteen het opklapbed op rolletjes meegenomen. Dus weer ruimte.

De mindervalide hotelkamer die wij hadden was schoon zo ook de ruime badkamer. Een schilderijtje zou het wat gezelliger maken. Stopkontakten waren minimaal. Er was er 1 achter een zwaar nachtkastje en naar veel zoeken bleek er 2 onder het blad van de TV te zijn . Niet erg handig voor een mindervalide kamer. Hier moet ook de waterkoker waarvan de spullen aan de andere kant van de kamer lagen. Het groter bed lag niet lekker. Het leek wel een waterbed. Elke draai voelde je (vandaar de eenpersoonsbedden).
Het ontbijtbuffer was prima. Het restaurant was gesloten maar er zijn voldoende restaurants in Gent.
De parkeergarage is prima. Om er te komen moet je wel een bord in de Belfortstraat negeren want je rijd een stukje in de autoluwe zone.

We hebben ons prima vermaakt in Gent. Maar NH Hotel Gent nooit meer. Ze zijn allemaal vriendelijk maar weinig behulpzaam

Helaas heb ik ook problemen met het NH DISCOVERY korting programma. Was voorheen lid daarvan en dat hebben ze geactiveerd echter kan met geen mogelijkheid in mijn account komen. Na 10 mails met hun het opgegeven. Ook hier we luisteren wel maar we doen niets zinnig om het probleem op te lossen.

Datum van verblijf: december 2023
NH Gent Belfort, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2024

Beste mevrouw, meneer

Bedankt voor uw recensie.
U zou inderdaad eerst een antwoord moeten gekregen hebben of u een twin kamer zou krijgen of niet. Het klopt dat we dit niet kunnen garanderen, dit is zeker moeilijk bij de superior kamers waar er niet zo veel twins van beschikbaar zijn.
Omdat we op dat moment geen twin kamers meer hadden als oplossing voor dit probleem een extra bed op de kamer gezet. Vaak lost dit het probleem op, in dit geval dus niet. Vanwege de problemen die dit gaf met de rollator en dat extra bedden minder comfortabel zijn. We kunnen de vaste bedden en de matrassen erop inderdaad niet veranderen. Gelukkig dat dit uiteindelijk opgelost is met een extra dekbed.
Het klopt dat er niet zoveel stopcontacten zijn, het gebouw is al wat ouder en vroeger hadden mensen minder elektrische apparaten bij. Dit geeft dan zoals u ook heeft ondervonden problemen met plaatsing van de thee-/koffiefaciliteiten.
Heeft u naar ons gestuurd voor het uw lidmaatschap bij het getrouwheidsprogramma? Wij kunnen in dit geval daar niet veel aan doen.

Orlando – Front Office