Frank W
Antwerpen, België

Uitstekend hotel

Beoordeling van NH Gent Belfort
4,0 van 5 bollen22 jan 2024 beoordeeld
Zeer goed gelegen hotel, mooie ruime en goed onderhouden kamers, vriendelijk onthaal. Rijk ontbijtbuffet. Sedert enige tijd onze vaste stek wanneer we naar Gent komen. De kamer die we laatst boekten (waarschijnlijk: moesten boeken) was een Superior room en daadoor prijziger dan de Standard room die we normaal gereserveerd hadden. Maar we kregen ongevraagd een schitterende rangverhoging en mochten in de luxueuze Karel V-suite overnachten. Dat cadeau hebben we zeer geapprecieerd.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
NH Gent Belfort, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 jan 2024
Beste Frank,

Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
We zijn blij dat uw tijd in het hotel aan de verwachtingen voldeed en dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in onze mooie stad.
We willen u ook bedanken voor het geven van zo'n hoge score.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Front-Office
  • ibis Budget
1.1 km van NH Gent Belfort
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 21 januari 2024

In de hoeken van het bad, verschillende schimmel plekken. Badkamer is echt aan vernieuwing toe. Inloopdouche is meer van deze tijd.
Dat kan echt niet. Kamer was goed.
Ontvangst prima. Ligging hotel goed.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Gent Belfort, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2024

Beste,

Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het spijt ons te weten dat de kamer niet was zoals verwacht, wat niet de standaard is die wij normaal geven.
Deze informatie is nu gegeven aan onze technische diesnt en zij zijn bezig met het oplossen van deze problemen.

front-Office

Beoordeeld op 16 januari 2024 via mobiele applicatie

Eerst de pluspunten: goed gelegen midden in de stad. Ruime parkeergarage onder het hotel voor een redelijke dagprijs. Maar..we hadden een executive room waar bijna niets executive aan was. Hij was ruim en het matras was ok. Maar verder geen luxe voor deze hoge kamerprijs. De kamers zijn toe aan een grote onderhoudsbeurt. In jaren niets aan gedaan. Jammer, ik had er zoveel meer van verwacht. Weinig stopcontacten, viezige vloerbedekking, uitgewoond meubilair, badkamer is toe aan een opknapbeurt..... Ontbijt was van een ondermaatse kwaliteit voor deze prijs. Voor de helft krijg je om de hoek verse jus d'orange, verse vleeswaren en kaas en zit je niet op afgeleefde stoelen. Mij zien ze hier voorlopig niet terug. Wel in Gent, geweldig mooie stad.

Kamertip: Parkeergarage onder het hotel is ruim en voor een redelijke dagprijs

Beste Willeketje,

Het spijt ons zeer dat de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed, al deze informatie is doorgegeven aan ons technisch team en zij zijn hard aan het werken om het type kamer waarin u verbleef te verbeteren.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen zodat u de hoge standaard die wij bieden kunt ervaren.

Vriendelijke groeten
front-Office

Beoordeeld op 6 januari 2024

Hotel ligt pal in het centrum. Alle grote bezienswaardigheden, winkels en horeca op korte loopafstand.
Dat geeft ook een klein beetje geluid van het uitgaanspubliek ‘s nachts. Voor ons hoorbaar maar niet echt hinderlijk.
Zeer ruime kamer met aparte zitruimte.
Hygiëne overall goed. Maar als je heel nauwkeurig kijkt dan kan dat nog net iets beter.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Gent Belfort, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2024

Beste Frank

Altijd aangenaam te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons te Gent op onze ideale locatie (en meer).

Voor een volgend bezoek, altijd beschikbaar.

Beoordeeld op 3 januari 2024

Alles was goed behalve de airconditioning, ik kon niet goed slapen. Het was te warm, airco regulator (oud ding) werkt niet. Aan de receptionist doorgegeven, volgens mij wordt niks niks aangedaan. De tweede dag was ietsje beter, maar niet goed genoeg met ventileren en aangenaam tempratuur. Als hier aandacht wordt gegeven dan wordt het top!

Geachte

Bedankt voor uw tijd te nemen om een review te schrijven over uw verblijf bij ons.
Izake onze infrastructuur bekijken wij dit aandachtig en volgen dit op.

Beoordeeld op 3 januari 2024

Prima ligging van het hotel in hartje Gent.
Heel goed ontbijt, maar we misten een afvalbakje op tafel, ook waren er geen eierdopjes.
Placemats op tafel is niet echt hygiënisch.
Ruime en goed ingedeelde nette kamer, er lag vloerbekleding op de kamer waar toch wel wat vlekken in zaten.
De badkamer was heel proper.
Pluspunt: er was een afgesloten bagageruimte waar we onze bagage konden achter laten de laatste dag voor ons vertrek.
Het was de tweede keer dat we in een NH Hotel verbleven, maar zeker niet de laatste ... tevreden klant.

Geachte

Altijd fijn om een leuke review te lezen zoals deze van u, wij geven uw opmerkingen door aan de bevoegde departementen en zij gaan daar mee aan de slag zodat u en alle andere gasten een nog betere ervaring kunnen beleven.