Beoordeeld op 30 oktober 2023

Vriendelijk en behulpzaam onthaal. Kamer was wel verouderd. Ook tapijt was niet zo netjes meer. Er waren enkel veluxen waardoor we niet naar buiten konden kijken en dit gaf toch een opgesloten gevoel. Badkamer was goed uitgerust met bad en douche alsook voldoende zeep en shampoo. Ontbijt was verzorgd

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2023

Beste Marielle,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Gent Belfort en uiteraard onze oprechte excuses voor de zaken die zijn misgelopen. Uw klachten werden ondertussen besproken met het management team en verdere maatregelen zullen worden genomen want klanttevredenheid blijft onze grootste drijfveer en motivatie.
Geloof me dat we als NH Hotels Group heel hard werken om van dit NH Gent Belfort hotel één van de beste versies van het merk te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer beter zal worden.
Wij excuseren ons dat de kamer niet zo helemaal was als u verwacht had.

Laura - Front Office Manager

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Wij waren terugkerende gasten bij NH, zowel bij andere NH Hotels, als dat wij al meermaals bij NH Belfort Gent hebben overnacht. Na het volle pond te hebben betaald voor een overnachting (via de website van NH) bleek pas bij inchecken dat NH haar gasten doodleuk een uur eerder uit het hotel wegstuurde wegens geplande werkzaamheden. Van enige compensatie was geen sprake. We mochten blij zijn dat NH 'ons in veiligheid bracht' door iedereen te verplichten eerder te vertrekken wegens hun geplande werkzaamheden aan de electriciteit. Klachten worden gewoon weg-genegeerd.

De huidige handelwijze van NH draait niet om gastvrijheid maar om winstbejag. Dit heeft gezorgd voor een flinke deuk in het vertrouwen dat wij hadden in NH. Wat een relaxt dagje Gent moest zijn eindigde in een overhaast vertrek. Voorheen stond een overnachting bij NH voor ons garant voor een goede nachtrust en een ontspannen verblijf. Maar NH Belfort heeft laten zien dat dit vertrouwen niet terecht was. Wie zegt mij dat als ik weer bij NH boek, ik niet opnieuw met een dergelijke, vervelende verrassing wordt geconfronteerd?

Daarnaast begint NH Gent Belfort behoorlijk sleets te worden. De vitrage viel bijvoorbeeld van ellende uit elkaar: er zaten meerdere grote scheuren in. Lampen waren niet aangesloten en dat ging ook niet meer omdat de stekkers dermate verbogen waren dat ze niet meer in het stopcontact pasten. Er is een koffiezetapparaat aanwezig, maar deze mag je zelf uit de kast tillen en verplaatsen naar een plek waar er een stopcontact is, zodat je het apparaat ook daadwerkelijk kan gebruiken. De TV is niet aangesloten. En ook het blackout gordijn zou beter werken, wanneer het de gehele breedte van het raam zou bedekken. Van de vriendelijkheid of het meedenken door het baliepersoneel moet je het hier helaas ook niet hebben. Wat een deceptie.

Geachte Gast Biondi - and - co;
Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren toen u onze gast was. Jammer genoeg moesten we één dag per jaar de elektriciteitscentrale vervangen, uiteraard om zo weinig mogelijk mensen te storen. Dit is om veiligheidsredenen voor zowel de gasten als de werknemers, dus hebben we op voorhand al onze gasten informatie aangeboden met de informatie om uit te checken om 11 uur in het geval van een andere grote storing in het pand. Het spijt ons zeer voor het ongemak op de dag van uw bezoek aan Gent.
Over de kamer; de beste optie was inderdaad om de receptie te waarschuwen zodat iemand naar de kamer kon komen om het probleem te verhelpen of een andere kamer kon aanbieden. Uiteraard had een gelijkwaardige of liever een betere kamer toegewezen moeten worden, een gemiste kans.
We hopen dat u ons een tweede kans kan geven en uw vertrouwen in ons kan herstellen.
In dat geval verzoeken wij u rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat wij u een voorkeurstarief kunnen aanbieden.
Met vriendelijke groeten,
Laura- Front Office Manager

Beoordeeld op 22 oktober 2023

Kamer vasttapijt vol vlekken, schimmel en haar in het bad, etensresten van de vorige gast in de koelkast. Bedlinnen leek gewassen maar bij nader inzien toch vlekken ... Echt schaamteloos. Wel vriendelijke staff. Ontbijt zeer goed.

• Reistype: Reisde voor zaken
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2023

Beste Meneer Bart,
Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring. Het spijt ons te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u als onze gast heeft ervaren. Het is echt jammer dat u zo'n recensie moet schrijven, maar we kunnen u alleen maar bedanken voor het delen van uw opmerkingen met ons. We hebben deze al doorgegeven aan ons management en de relevante afdelingen gevraagd om de nodige actie te ondernemen.
Verder hopen we dat u ons een tweede kans geeft bij uw volgende bezoek aan Gent en we zullen ons best doen om uw vertrouwen in ons hotel terug te winnen

Beoordeeld op 16 oktober 2023

Het hotel ligt midden in het drukke gezellige centrum, maar in het hotel merk je daar niets van. Personeel erg klantvriendelijk. Kamer was goed en groot. Jammer dat hier geen nespresso apparaat stond.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2023

Beste mevrouw, meneer

Bedankt voor uw recensie.
Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf.
De standaard-, standaard new style en familiekamers hebben inderdaad geen nespresso machine.

Orlando - Front Office

Beoordeeld op 29 september 2023

Mooie upgrade gekregen naar schitterende kamer zonder het te vragen , gewoon top, prachtig ontbijt, zeer vriendelijk personeel, gewoon een top ervaring, schitterende ligging midden in centrum van Gent.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH GENT BELFORT NH BELFORT, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2023

Beste,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!
We waarderen uw vriendelijke woorden en zijn zo blij dat u een geweldige ervaring met ons had.
We streven ernaar om de beste klantenservice te bieden en we zijn blij om te horen dat dat gelukt is.
Nogmaals bedankt!

Juan Carlos