Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com
Expedia.comUS$ 136
NH HotelsUS$ 149
PricelineUS$ 134
StayForLong
travelup.comUS$ 145
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.082)
Beoordelingen filteren
3.082 resultaten
Waardering van reizigers
1.278
1.276
341
124
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.278
1.276
341
124
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 3.082 beoordelingen
Beoordeeld op 9 september 2023 via mobiele applicatie

In 1 woord oudbollig
Om niet te zeggen vuil.

Destijds was dit een tophotel.
Vandaag de dag , uitgeleefd.
Er zijn dringend renovatiewerken nodig.Je kan er moeilijk naast kijken.

Je voelt plaatsvervangende schaamte als Belg, bij de gedachte dat buitenlandse gasten hier een eerste indruk moeten opdoen van je land.

Kamertip: Voor deze prijs is er meer kwaliteit te vinden in de stad
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank janm419
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
NH GENT BELFORT NH BELFORT, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2023

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het spijt ons echt dat uw verblijf niet was zoals verwacht. We hebben contact opgenomen met ons technisch team om de kamers extra te controleren en eventuele problemen op te lossen.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
Juan Carlos
Front-Office

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2023 via mobiele applicatie

Hotel op een toplocatie in het centrum, eigen parking onder het hotel, super uitgebreid ontbijt en schone kamers. Alle ruimtes zijn netjes en schoon en je wordt zeer vriendelijk geholpen. Voor ons een aanrader als je een bezoek wilt brengen aan het overweldigende Gent! 😍

Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank mariskav785
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2023

Beste mevrouw

Bedankt voor uw recensie.
We zijn erg blij dat u verblijf zo een succes was en hopen u in de toekomst nogmaals te ontvangen.

Met vriendelijke groeten

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2023

Prima hotel maar absoluut geen 4 sterren waardig. Haren op badkamer, airco ontbrak of werkte niet waardoor het te warm was op de kamer. Haast geen stopcontacten op de kamer, maar één wijnglas aanwezig, lepeltjes voor bv koffie ontbraken. Schimmel langs de badranden (douche in bad). Geen leeslampjes bij bed (alleen zeer felle LED’s aan plafond), weinig tot geen sfeer in kamer. Vloerbedekking op gang met veel vlekken. Veel lawaai op straat - maar daarvoor is de locatie in de binnenstad wel perfect. Kortom, redelijk prijzig voor wat je krijgt en beslist geen 4 sterren waardig helaas. Het overigens vriendelijke personeel maakt dit niet goed.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Jeroen D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2023

Geachte heer Jeroen D.,
Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren toen u onze gast was. Het is echt jammer dat u zo'n recensie moet schrijven, maar we kunnen u alleen maar bedanken voor het delen van uw opmerkingen met ons. We hebben ze al doorgestuurd naar ons management en er bij de betrokken afdelingen op aangedrongen om de nodige actie te ondernemen.
Verder hopen we dat u ons een tweede kans geeft tijdens uw volgende bezoek aan Gent en we zullen ons best doen om uw vertrouwen in ons hotel terug te krijgen.
Met Vriendelijke groeten

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 augustus 2023

Om positief te beginnen, vriendelijk personeel aan de receptie en de kamer was ruim. Maar helaas houdt het hierbij op. De bedden zijn naar mijn mening zeer slecht en douchen doe je in een smalle badkuip waarin je je nauwelijks kan bewegen. De glazen wand lekte waardoor na het douchen veel water in de badkamer stond. Niet prettig dus. Dan het ontbijt. Ondanks de redelijk ruime keuze krijg je hier afbakbrood(jes) die meermaals niet goed gebakken zijn en daardoor hard en droog. Ik vraag me echt af hoe het hotel 4 sterren heeft gekregen. Naar mijn mening zijn 2 sterren beter op hun plaats. Al met als veel geld betaald voor een paar nachten maar voor mij nooit geen NH hotels meer. En bijna vergeten, wat lag er een vieze hoeveelheid stof onder het bed zeg. Misschien dat ze daar ook eens kunnen stofzuigen.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Bart J
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2023

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Gent Belfort.
Mogen wij onze welgemeende excuses annbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Deze worden verder intern besproken.
Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2023

Zoals steeds...was alles goed verzorgt en van goede kwaliteit
We waren daar voor 1 overnachting in een superior room
Ochtendbuffet is ten zeerste aan te raden, daar kan je zeker tot de middag mee toekomen
Zeer vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Gilbert M
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2023

Geachte Heer Gilbert,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat uw verblijf bij ons naar wens is verlopen en dat u heeft kunnen genieten van onze prachtige faciliteiten en een aangenaam verblijf heeft gehad.
Met Vriendelijke groeten
NH Gent Belfort Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken