De kame was ruim, echter de airco deed het niet goed en het bed lag wat hard.
Badkamer schoon en goede hygiƫne. Prima WiFi. De ligging is midden in het centrum van Gent, midden tussen alle historie van de stad.Meer
- Gratis wifi
- Roomservice
De kame was ruim, echter de airco deed het niet goed en het bed lag wat hard.
Badkamer schoon en goede hygiƫne. Prima WiFi. De ligging is midden in het centrum van Gent, midden tussen alle historie van de stad.Meer
Geachte,
Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven.
We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf, onze excuses voor het ongemak met de airconditioning op uw eerste dag. We hadden een algemeen probleem dat inmiddels is opgelost.
Vriendelijke groeten
Juan Carlos
Receptie
In 1 woord oudbollig
Om niet te zeggen vuil.
Destijds was dit een tophotel.
Vandaag de dag , uitgeleefd.
Er zijn dringend renovatiewerken nodig.Je kan er moeilijk naast kijken.
Je voelt plaatsvervangende schaamte als Belg, bij de gedachte dat buitenlandse gasten hier een eerste indruk moeten opdoen van je land.
Beste,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het spijt ons echt dat uw verblijf niet was zoals verwacht. We hebben contact opgenomen met ons technisch team om de kamers extra te controleren en eventuele problemen op te lossen.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
Juan Carlos
Front-Office
Hotel op een toplocatie in het centrum, eigen parking onder het hotel, super uitgebreid ontbijt en schone kamers. Alle ruimtes zijn netjes en schoon en je wordt zeer vriendelijk geholpen. Voor ons een aanrader als je een bezoek wilt brengen aan het overweldigende Gent! š
Beste mevrouw
Bedankt voor uw recensie.
We zijn erg blij dat u verblijf zo een succes was en hopen u in de toekomst nogmaals te ontvangen.
Met vriendelijke groeten
Prima hotel maar absoluut geen 4 sterren waardig. Haren op badkamer, airco ontbrak of werkte niet waardoor het te warm was op de kamer. Haast geen stopcontacten op de kamer, maar ƩƩn wijnglas aanwezig, lepeltjes voor bv koffie ontbraken. Schimmel langs de badranden (douche in bad). Geen leeslampjes bij bed (alleen zeer felle LEDās aan plafond), weinig tot geen sfeer in kamer. Vloerbedekking op gang met veel vlekken. Veel lawaai op straat - maar daarvoor is de locatie in de binnenstad wel perfect. Kortom, redelijk prijzig voor wat je krijgt en beslist geen 4 sterren waardig helaas. Het overigens vriendelijke personeel maakt dit niet goed.
Geachte heer Jeroen D.,
Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren toen u onze gast was. Het is echt jammer dat u zo'n recensie moet schrijven, maar we kunnen u alleen maar bedanken voor het delen van uw opmerkingen met ons. We hebben ze al doorgestuurd naar ons management en er bij de betrokken afdelingen op aangedrongen om de nodige actie te ondernemen.
Verder hopen we dat u ons een tweede kans geeft tijdens uw volgende bezoek aan Gent en we zullen ons best doen om uw vertrouwen in ons hotel terug te krijgen.
Met Vriendelijke groeten
Om positief te beginnen, vriendelijk personeel aan de receptie en de kamer was ruim. Maar helaas houdt het hierbij op. De bedden zijn naar mijn mening zeer slecht en douchen doe je in een smalle badkuip waarin je je nauwelijks kan bewegen. De glazen wand lekte waardoor na het douchen veel water in de badkamer stond. Niet prettig dus. Dan het ontbijt. Ondanks de redelijk ruime keuze krijg je hier afbakbrood(jes) die meermaals niet goed gebakken zijn en daardoor hard en droog. Ik vraag me echt af hoe het hotel 4 sterren heeft gekregen. Naar mijn mening zijn 2 sterren beter op hun plaats. Al met als veel geld betaald voor een paar nachten maar voor mij nooit geen NH hotels meer. En bijna vergeten, wat lag er een vieze hoeveelheid stof onder het bed zeg. Misschien dat ze daar ook eens kunnen stofzuigen.
Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Gent Belfort.
Mogen wij onze welgemeende excuses annbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Deze worden verder intern besproken.
Met vriendelijke groet,
Zoals steeds...was alles goed verzorgt en van goede kwaliteit
We waren daar voor 1 overnachting in een superior room
Ochtendbuffet is ten zeerste aan te raden, daar kan je zeker tot de middag mee toekomen
Zeer vriendelijk personeel
Geachte Heer Gilbert,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat uw verblijf bij ons naar wens is verlopen en dat u heeft kunnen genieten van onze prachtige faciliteiten en een aangenaam verblijf heeft gehad.
Met Vriendelijke groeten
NH Gent Belfort Team