Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 150
NH HotelsUS$ 150
travelup.comUS$ 151
Beoordeeld op 19 april 2022

In het Paasweekend voor 3 nachten een kamer geboekt. Kamer basis maar netjes en rustig. Parkeren onder het hotel: ietwat lastig te vinden en erg duur! Hotel zou moeten wijzen op de mogelijkheid om aan de rand van de stad gratis te parkeren en gebruik te maken van de shuttledienst naar het hotel/centrum van Gent. De dutymanager van het hotel was dit niet met ons eens: "gasten zeuren daar nooit over".
Het verstrekken van tourist info door de overige personeelsleden achter de receptie verdient geen pluim, veel jonge en onervaren medewerkers (stagiars?)
Het ontbijt is matig: te weinig personeel en zeker niet vriendelijk. Een rommelig geheel met als klap op de vuurpijl honden in het restaurant....
Ligging van het hotel t.o.v. de stad is geweldig: alles op loopafstand.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Dit is een hele fijne plek om te verblijven in Gent. Het hotel licht midden in de binnenstad, letterlijk tussen de bezienswaardigheden. De kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden. Met het raam dicht is het er ook echt stil, je hoort niets van eventueel geluid van buiten. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en smakelijk, het personeel hartelijk en hulpvaardig. Auto kan onder het hotel worden geparkeerd (€25 per dag). Wij hadden ons geen beter hotel kunnen wensen tijdens het Paasweekend in Gent.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 22 maart 2022

Vriendelijk personeel. Locatie uitstekend. Prima uitgebreid ontbijt. Restaurant was niet open, maar met de vele eetgelegenheden in Gent geen probleem. Heel groot bed, alleen wel harde matrassen. En geen Netflix, altijd jammer.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2022

Beste gast, bedankt voor uw prachtige review. We zijn blij dat u zo positief bent over uw verblijf. Hopelijk heeft u ondanks de harde matrassen nog wel een fijne nachtrust gehad. Onze excuses. Hopelijk kunnen wij u snel weer terug verwelkomen. Met gastvrije groet, Olivier, back office

Beoordeeld op 9 maart 2022

Hotel ligt echt midden in het centrum, ideaal. Om de hoek gelijk de terassen en bezienswaardigheden.

Kamer New Style keurig netjes, koffie en thee, mini bar, groot 2 persoonsbed, ligbad, ruime kamer.

Ontbijtbuffet is enorm uitgebreid, heerlijke verse broodjes, gebakjes, fruit, wafels, pannenkoeken, kazen, groentjes, engels ontbijt en nog véél meer.....echt voor ieder wat wils!

Restaurant was gesloten maar er zijn zoveel restaurants in de buurt om lekker te eten. De bar ging open om 17.00... hele leuke bediening. Parkeerplaats onder het hotel, het is misschien 'duur' € 25 pn, maar dat betaal je overal in het centrum zo'n beetje.

Wij komen zeker nog terug naar Gent, er is zoveel te doen en te zien...we nemen dan ook zéker dit hotel weer.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH GENT BELFORT NH BELFORT, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Beste gast, bedankt voor uw prachtige review. We zijn blij dat u zo erg van uw verblijf heeft genoten. We kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Olivier, Back Office

Beoordeeld op 7 maart 2022

Mooi hotel centraal gelegen, dicht bij de grachten met de vele terrasjes. Ideaal om Gent te verkennen.
Parkeren kan in parkeergarage hotel. Aanrijden naar hotel vergt wel enige aandacht.
Uit eten wees op tijd met reserveren.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste Vincent, bedankt voor uw mooie review en score. We hebben geluk met onze prachtige locatie. We kijken er naar uit u snel weer te verwelkomen. Met gastvrije groet, Olivier, back office