NH Hotels
Booking.com102 US$
Hotels.com102 US$
ZenHotels.com113 US$
Beoordeeld op 17 februari 2021 via mobiele applicatie

De service is perfect en alles is aanwezig wat je nodig hebt heb je iets te kort dan brengen ze het heel vriendelijk personeel. Ze staan steeds klaar met een glimlach op hun gezicht.Het eten was ook super het bed was zalig. mvg maxim

Datum van verblijf: februari 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Marijke DC, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2021

Beste gast, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling over ons hotel, we zijn blij dat u zo van uw verblijf bij ons, middenin het hartje van het middeleeuwse stadscentrum, heeft genoten. Meest van al echter zijn wij ingenomen met uw waardering voor onze vriendelijke en attente medewerkers, want per slot van rekening blijven zij natuurlijk steeds de spreekwoordelijke kers op onze taart! Wij kijken ernaar uit u binnenkort opnieuw in de watten te mogen leggen, gastvrije groeten en nog een mooie dag toegewenst.

Beoordeeld op 9 november 2020

Ideaal voor een bezoek aan Gent. Parking aan de dure kant (in heel de binnenstad). Klantvriendelijke medewerkers, faciliteiten echter gesloten wegens covid. Leuke kamer aan straatkant gekregen met zijzicht op het Belfort.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marijke DC, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2020

Beste gast, bedankt voor uw prachtige beoordeling en score, we zijn blij dat u van uw bezoekje aan onze mooie stad heeft genoten. Als verantwoordelijke hotelexploitant hebben wij ons ertoe geëngageerd alle nodige voorzorgen te treffen met het oog op de corona-maatregelen en die zeer strikt te implementeren, omdat het momenteel één van onze topprioriteiten is de gezondheid van al onze gasten en medewerkers te garanderen. Natuurlijk is dit niet altijd even aangenaam, hetgeen wij ten zeerste betreuren. Wij zullen desondanks ons uiterste best doen om te blijven voldoen aan de verwachtingen van onze dierbare gasten en kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk weer al onze faciliteiten en volledige service te kunnen aanbieden. Hartelijke groeten en nog een fijne dag toegewenst.

Beoordeeld op 20 oktober 2020

Het hotel ligt op een zeer goede locatie midden in het centrum van Gent. Door corona kregen we een andere kamer dan oorspronkelijk gevraagd. Volgens de receptionist een betere kamer omdat die 5-6 jaar geleden gerenoveerd werd. De kamer was zeer ruim met een fraai uitzicht maar wat was dit een gedateerde kamer : een tapijt met vieze plekken en ook de badkamer was verouderd en dringend aan een opknapbeurt toe. Het meubilair had zijn beste tijd gehad en ook de bank in het salonnetje vertoonde vieze plekken. Het bed was ok en er was jammer genoeg maar één kussen. Vaak heb je de keuze tussen meerdere kussens maar dat was hier niet het geval. Het ontbijt maakte veel goed. Het aanbod was ruim en volledig coronaproof. Een ander pluspunt vonden wij het late uitcheckuur.

Kamertip: Vraag een kamer zoals op de foto's van de website. Onze kamer was verre van die op de site staan. Kamer 340 = geen 4 sterren waardig.
Datum van verblijf: oktober 2020
Marijke DC, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2020

Hallo Marc, hartelijk dank voor uw beoordeling, we zijn blij dat u genoten heeft van onze toplocatie, middenin het hartje van het middeleeuwse stadscentrum, en dat u ons uitgebreide ontbijtbuffet heeft gewaardeerd. Ook uw waardering over de door ons genomen coronamaatregelen doet ons veel plezier. Als verantwoordelijke hotelexploitant hebben wij ons ertoe geëngageerd alle nodige voorzorgen te treffen en die zeer strikt te implementeren, omdat het momenteel één van onze topprioriteiten is de gezondheid van al onze gasten en personeel te garanderen. Wel vinden wij het erg jammer, dat wij niet al uw verwachtingen hebben kunnen inlossen en wij willen u hiervoor onze oprechte excuses aanbieden. Dat sommige van onze kamers inderdaad een opfrisbeurt kunnen gebruiken, kunnen wij niet ontkennen, maar wij verwachten de goedkeuring voor een grondig algemeen renovatieplan. Wij hopen in elk geval u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Een hotel in het centrum.
Mooie ruime kamer met parketvloer.
Het hotel zorgt er voor dat hun gasten nog steeds een ontbijtbuffet hebben.
Alle portie zijn per persoon ingepakt en er is een 1richtings buffet.
Bij aankomst in het hotel krijg je de kans om zelf een keuze te maken voor het uur dat je wil ontbijten. We konden kiezen uit 6 tijden van elks 45 min.
Zeer coronaproof - SUPER !!!

Datum van verblijf: oktober 2020
Marijke DC, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beste gast, hartelijk dank voor uw prachtige recensie en score voor ons hotel, we zijn erg blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten. Ook uw waardering over de door ons genomen coronamaatregelen doet ons veel plezier. Als verantwoordelijke hotelexploitant hebben wij ons ertoe geëngageerd alle nodige voorzorgen te treffen en die zeer strikt te implementeren, omdat het momenteel één van onze topprioriteiten is de gezondheid van al onze gasten en medewerkers te garanderen. We kijken er reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en u dan weer in de watten te mogen leggen, gastvrije groeten en nog een prettige dag toegewenst.

Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel,super ontbijt en correct aan gepast aan corona.kamer wel duur voir wat het is.zeer goede ligging en zeer rustig.gaan zeker nog terug.ook Gent een aangename stad om te bezoeken.een boottochtje is meegenomen zo kom je veel te weten over de geschiedenis.

Datum van verblijf: september 2020
Marijke DC, Overig van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

Hallo Christine, hartelijk dank voor uw recensie, we zijn erg blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten en zijn er zeker van dat uw lovende woorden een inspiratie zullen zijn voor toekomstige gasten. We kijken er reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en u dan weer u in de watten te kunnen leggen, gastvrije groeten en nog een prettige dag toegewenst.