Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Top locatie alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand, je krijgt er een plattengrondje bij wat het nog net wat makkelijker maakt om de stad te verkennen.
Nette en grote kamers met een heerlijk matras.
Parkeergarage aanwezig.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
En het ontbijt was heerlijk.

Datum van verblijf: februari 2019
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste Lindsay, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en score, die zeker inspirerend zullen zijn voor toekomstige gasten, zowel toeristisch als zakelijk. We zijn blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten. We doen altijd ons best om een buitengewone ervaring te bieden aan al onze gasten en uw mooie woorden bevestigen ons dat we hierin zijn geslaagd. Maar meest van al zijn wij ingenomen met uw waardering voor de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van onze medewerkers, want per slot van rekening blijven zij de kers op de taart voor elk geslaagd verblijf. Wij kijken er naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een fijne dag toegewenst.

Beoordeeld op 24 februari 2019

Prachtig en goed verzorgd hotel.
Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam!
Kamers zijn keurig en schoon, heel stil, je hoort niets van andere gasten.
Het ontbijt was overweldigend, veel keus en héérlijke koffie

Datum van verblijf: februari 2019
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Beste gast, dat is absoluut fantastisch om te horen! We zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we kijken er dan ook naar uit u bij een volgend bezoek opnieuw een geweldig verblijf te mogen bezorgen. Vriendelijke groeten en nog een mooie dag toegewenst.

Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Met een bevriend stel besloten om een weekendje weg te gaan. Uiteindelijk gekozen om naar Gent te gaan en dit is ons heel erg goed bevallen! Wij verbleven in het NH hotel belfort in hartje centrum. Buiten het feit dat de ligging perfect is (middenin het centrum en alles wat we wilden zien op loopafstand) was het hotel boven onze verwachtingen, geen kleine kamertjes waar je met 2 personen om elkaar heen moet draaien om de badkamer in te komen maar een zeer ruime kamer die van alles voorzien was wat aan de behoefte van de vrouw voldeed en een heerlijk ruim bad. Geweldig vriendelijke service van het personeel die ons de fijne plekjes en tips over de bezienswaardigheden van de stad wisten te vertellen. Absolute aanrader en bij een eventueel volgend bezoek wordt dit wederom onze plek om te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2019

Beste Rob, hartelijk dank voor uw mooie en gedetailleerde beoordeling over ons hotel, we zijn blij dat u zo van uw verblijf bij ons, middenin het hartje van het middeleeuwse stadscentrum, heeft genoten. Maar meest van al zijn wij trots op uw compliment over de vriendelijke service van onze medewerkers, want per slot van rekening blijven zij vanzelfsprekend steeds de spreekwoordelijke kers op de taart! Wij kijken er dan ook reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.

Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel in het centrum van Gent. Entree zit tegenover het oude stadhuis, receptie is netjes verzorgd, vriendelijk personeel en de kamers zijn ruim van opzet, met een bureau, een tafel met twee stoeltjes en een kingsize bed.
Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, zeer ruime keuze en uitgebreid buffet. Zeker aan te raden als je hier verblijft. We konden onze auto in de garage van het hotel parkeren, wat 25 euro per nacht kost, maar waar niet moeilijk over werd gedaan als je eerder kwam of de auto langer liet staan. Super service! Omdat het hotel zo centraal ligt, loop je vanuit het hotel zo naar de Belfort Toren, Kasteel Gravensteen, St. Baafskathedraal, Sint Niklaaskerk, Sint Michielsbrug en het oude stadscentrum. Diverse bars en restaurants zitten in de buurt. Zeker aan te raden voor een weekendje Gent!

Datum van verblijf: februari 2019
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Beste gast, hartelijk dank voor uw prachtige recensie en score voor ons hotel, we zijn erg blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten en zijn er zeker van dat uw lovende woorden een inspiratie zullen zijn voor toekomstige gasten. We kijken er reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en u dan weer u in de watten te mogen leggen, gastvrije groeten en nog een prettige dag toegewenst.

Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk weekend gehad in dit prachtige hotel! Echt in het centrum van Gent, alles op loopafstand en super vriendelijk personeel. Mooie kamer, ruim en schoon. Bed was prima. Ontbijt was uitgebreid en werd netjes aangevuld voor er iets op kon raken!

Datum van verblijf: februari 2019
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Beste gast, hartelijk dank voor uw fantastische en gedetailleerde beoordeling over ons hotel, we zijn blij dat u zo van uw verblijf bij ons, middenin het hartje van het middeleeuwse stadscentrum, heeft genoten en dat u ons uitgebreide ontbijtbuffet en uw ruime en propere kamer heeft gewaardeerd. Maar meest van al zijn wij trots op uw compliment voor onze vriendelijke medewerkers, want per slot van rekening blijven onze zij vanzelfsprekend steeds de spreekwoordelijke kers op de taart! Wij kijken er reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.