Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
US$ 130
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 130
Expedia.comUS$ 130
PricelineUS$ 130
Hotels.comUS$ 130
TravelocityUS$ 130
ZenHotels.comUS$ 143
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.670)
Beoordelingen filteren
1.670 resultaten
Waardering van reizigers
508
828
241
57
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
508
828
241
57
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.670 beoordelingen
Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel op een perfecte locatie! Kamer, de junior suite, was wat verouderd (plinten lieten los), maar wel heel ruim.
Ontbijt was goed en personeel heel behulpzaam en vriendelijk.
De bedbank van de kinderen had dekens, mijn voorkeur gaat uit naar dekbedden dat is meer van deze tijd!

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank missestera
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 februari 2022

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Beoordeeld op 1 februari 2022

Leuk om weer terug te zijn, na 7 jaar. :) Mooi hotel, prima kamer. Helaas door de corona omstandigheden was het helaas erg rustig in het hotel. Maar niks aan te doen!

Ondanks alles zeker een reden om terug te komen :)

Datum van verblijf: januari 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Michael G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 januari 2022

Bij aankomst lag het hotel echt midden in het centrum. De hal was wel mooi maar toen we naar de kamer gingen viel deze toch erg tegen. De douche is krap en voor lange mannen heel erg laag. Er lag nog veel stof en het meubilair was erg verouderd. Ook de parking was erg krap en tot onze verbazing vol met afgedankt meubilair. De mensen die er werken wel erg aardig en behulpzaam.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank timvpoortvliet
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste Tim,
Bedankt voor uw recensie.

We vinden het spijtig dat de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen omtrent de hygiëne en het comfort in de kamer staan genoteerd en we bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk konden de vriendelijke service van onze medewerkers en onze centrale ligging dit enigszins goedmaken en heeft u genoten van een goede nachtrust.

Met vriendelijke groeten,

Petra DE MEYERE, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 januari 2022

De locatie is perfect; midden in het centrum. Bij aankomst is het aanzicht wat treurig; de omgeving is slecht verzorgd. Bovendien staat er afgedankt meubilair in de parking. De entree van het hotel is daarentegen mooi. Receptie, lobby, restaurant zien er goed uit. De hotelkamer was zeer matig; vette vingers op het plafond, een pluk haar in de badkamer, slecht afgewerkte plinten/verlaagd plafond waar stof en vuil langs hing. `De douche was verkalkt, er kwam -heel- weinig water uit en mijn man kon er alleen enigszins gebukt onder staan.

Al met al: perfecte locatie, vriendelijk personeel, maar de kamer was echt onder de maat. Zeker gezien de p.p.n.

Datum van verblijf: januari 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank 6131Sofie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste Sofie,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat u onze centrale ligging kon waarderen. Het betreurt ons echter dat de kamer niet helemaal in orde was op het gebied van hygiëne. Dit is absoluut niet waar wij voor staan. We gaan dit dan ook nakijken en beter opvolgen met ons schoonmaakteam. We hopen dat de vriendelijke service van onze medewerkers hier toch wat voor kon compenseren en dat u heeft genoten van een goede nachtrust.

Vriendelijke groeten,

Petra DE MEYERE, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken