Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
Booking.comUS$ 130
Expedia.comUS$ 130
PricelineUS$ 130
Hotels.comUS$ 130
TravelocityUS$ 130
ZenHotels.comUS$ 143
Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel op een perfecte locatie! Kamer, de junior suite, was wat verouderd (plinten lieten los), maar wel heel ruim.
Ontbijt was goed en personeel heel behulpzaam en vriendelijk.
De bedbank van de kinderen had dekens, mijn voorkeur gaat uit naar dekbedden dat is meer van deze tijd!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 2 februari 2022

Beoordeeld op 1 februari 2022

Leuk om weer terug te zijn, na 7 jaar. :) Mooi hotel, prima kamer. Helaas door de corona omstandigheden was het helaas erg rustig in het hotel. Maar niks aan te doen!

Ondanks alles zeker een reden om terug te komen :)

Beoordeeld op 30 januari 2022

Bij aankomst lag het hotel echt midden in het centrum. De hal was wel mooi maar toen we naar de kamer gingen viel deze toch erg tegen. De douche is krap en voor lange mannen heel erg laag. Er lag nog veel stof en het meubilair was erg verouderd. Ook de parking was erg krap en tot onze verbazing vol met afgedankt meubilair. De mensen die er werken wel erg aardig en behulpzaam.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste Tim,
Bedankt voor uw recensie.

We vinden het spijtig dat de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen omtrent de hygiëne en het comfort in de kamer staan genoteerd en we bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk konden de vriendelijke service van onze medewerkers en onze centrale ligging dit enigszins goedmaken en heeft u genoten van een goede nachtrust.

Met vriendelijke groeten,

Petra DE MEYERE, General Manager

Beoordeeld op 29 januari 2022

De locatie is perfect; midden in het centrum. Bij aankomst is het aanzicht wat treurig; de omgeving is slecht verzorgd. Bovendien staat er afgedankt meubilair in de parking. De entree van het hotel is daarentegen mooi. Receptie, lobby, restaurant zien er goed uit. De hotelkamer was zeer matig; vette vingers op het plafond, een pluk haar in de badkamer, slecht afgewerkte plinten/verlaagd plafond waar stof en vuil langs hing. `De douche was verkalkt, er kwam -heel- weinig water uit en mijn man kon er alleen enigszins gebukt onder staan.

Al met al: perfecte locatie, vriendelijk personeel, maar de kamer was echt onder de maat. Zeker gezien de p.p.n.

Beste Sofie,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat u onze centrale ligging kon waarderen. Het betreurt ons echter dat de kamer niet helemaal in orde was op het gebied van hygiëne. Dit is absoluut niet waar wij voor staan. We gaan dit dan ook nakijken en beter opvolgen met ons schoonmaakteam. We hopen dat de vriendelijke service van onze medewerkers hier toch wat voor kon compenseren en dat u heeft genoten van een goede nachtrust.

Vriendelijke groeten,

Petra DE MEYERE, General Manager