2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 105
PricelineUS$ 105
Destinia.comUS$ 111
Beoordeeld op 30 januari 2022

Bij aankomst lag het hotel echt midden in het centrum. De hal was wel mooi maar toen we naar de kamer gingen viel deze toch erg tegen. De douche is krap en voor lange mannen heel erg laag. Er lag nog veel stof en het meubilair was erg verouderd. Ook de parking was erg krap en tot onze verbazing vol met afgedankt meubilair. De mensen die er werken wel erg aardig en behulpzaam.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste Tim,
Bedankt voor uw recensie.

We vinden het spijtig dat de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen omtrent de hygiëne en het comfort in de kamer staan genoteerd en we bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk konden de vriendelijke service van onze medewerkers en onze centrale ligging dit enigszins goedmaken en heeft u genoten van een goede nachtrust.

Met vriendelijke groeten,

Petra DE MEYERE, General Manager

Beoordeeld op 29 januari 2022

De locatie is perfect; midden in het centrum. Bij aankomst is het aanzicht wat treurig; de omgeving is slecht verzorgd. Bovendien staat er afgedankt meubilair in de parking. De entree van het hotel is daarentegen mooi. Receptie, lobby, restaurant zien er goed uit. De hotelkamer was zeer matig; vette vingers op het plafond, een pluk haar in de badkamer, slecht afgewerkte plinten/verlaagd plafond waar stof en vuil langs hing. `De douche was verkalkt, er kwam -heel- weinig water uit en mijn man kon er alleen enigszins gebukt onder staan.

Al met al: perfecte locatie, vriendelijk personeel, maar de kamer was echt onder de maat. Zeker gezien de p.p.n.

Datum van verblijf: januari 2022

Beste Sofie,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat u onze centrale ligging kon waarderen. Het betreurt ons echter dat de kamer niet helemaal in orde was op het gebied van hygiëne. Dit is absoluut niet waar wij voor staan. We gaan dit dan ook nakijken en beter opvolgen met ons schoonmaakteam. We hopen dat de vriendelijke service van onze medewerkers hier toch wat voor kon compenseren en dat u heeft genoten van een goede nachtrust.

Vriendelijke groeten,

Petra DE MEYERE, General Manager

Beoordeeld op 20 oktober 2021

het hotel is super op alle punten ontbijt locatie vriendelijk behulpzaam mooie ruime kamers alles netjes en goed schoon goede bedden kluisje en koelkastje alles aanwezig fijne parking onder het hotel wel betaald en gezellige bar voor afzakkertje en alles op 3 min lopen van bars restaurants en mooie oude gebouwen voor ons een 10 plus

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 23 september 2021

Wij hadden dit geboekt voor vrienden en toen zij niet konden komen, hebben we er zelf maar geslapen ... dit werd uiteindelijk een zeer prettige ervaring ... bekwame ontvangst, snel en efficient. Een grote kamer , erg rustig, netjes . Der ligging is geweldig : veel te zien en te doen in het cebntrum en toch heel goed bereik van de wijde omgeving met tram en bus... We boeken onze volgende gasten daar ook, zeker en vast!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 17 september 2021

Mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bedden, schone kamer, prima parkeermogelijkheid, ook voor bestelbussen. We hebben genoten van ons verblijf hier. midden in hartje Gent. Erg lang geleden dat ik er geweest was maar deze stad heeft nog niets van haar charme verloren.

Datum van verblijf: september 2021