2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 105
PricelineUS$ 105
Destinia.comUS$ 111
Beoordeeld op 20 oktober 2021

het hotel is super op alle punten ontbijt locatie vriendelijk behulpzaam mooie ruime kamers alles netjes en goed schoon goede bedden kluisje en koelkastje alles aanwezig fijne parking onder het hotel wel betaald en gezellige bar voor afzakkertje en alles op 3 min lopen van bars restaurants en mooie oude gebouwen voor ons een 10 plus

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 23 september 2021

Wij hadden dit geboekt voor vrienden en toen zij niet konden komen, hebben we er zelf maar geslapen ... dit werd uiteindelijk een zeer prettige ervaring ... bekwame ontvangst, snel en efficient. Een grote kamer , erg rustig, netjes . Der ligging is geweldig : veel te zien en te doen in het cebntrum en toch heel goed bereik van de wijde omgeving met tram en bus... We boeken onze volgende gasten daar ook, zeker en vast!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 17 september 2021

Mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bedden, schone kamer, prima parkeermogelijkheid, ook voor bestelbussen. We hebben genoten van ons verblijf hier. midden in hartje Gent. Erg lang geleden dat ik er geweest was maar deze stad heeft nog niets van haar charme verloren.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 13 augustus 2021

We maakten onze reservatie telefonisch en kregen volgende info: parkeren mogelijk, volledig ontbijtbuffet, airco op de kamer, online inchecken.
Met de auto geraakten wij niet aan de parking (voetgangerszone), beperkt voorverpakt ontbijt (croissant en chocobroodje was lekker), airco bleek stuk, online inchecken lukte niet...
Onthaal was een snel-snel procedure: hier is de sleutel, gelieve nu al te betalen en de sleutelkaart bij vertrek in de box te droppen. Persoonlijke ontvangst = nul!
Dat het zwembad niet open is, kunnen wij begrijpen (corona) maar de binnenplaats was heel onverzorgd.
Ligging is top en helaas de enige troef.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Enkel goed voor een nachtje. De lobby is mooi en modern. De kamers zijn echter meer oubollig (meubels, tapijt,...). De badkamer is niet groot, een grotere persoon zoals ik kan niet rechtstaan onder de douche.
De matras is wel goed, de kussens echter zijn minder.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Maar het grootste minpunt was het ontbijtbuffet. Het aanbod is zéér beperkt. Er is niets warms te eten. Koffie en sapjes moeten allemaal uit wegwerp bekers gedronken worden. Gezellig is het niet..... Andere hotels werken compleet anders en zijn ook in regel met corona. Hier werd gekozen voor de gemakkelijke optie.
De choco was vervallen sedert maart 2021!!
We hebben dit onmiddellijk gemeld aan het onthaal waarop de volledige lading werd vervangen.

Maar toch, voor dergelijke hotelketen kan dit echt niet....

Wij zullen hier niet meer terugkomen

Kamertip: Parkeer in een publieke parking, die is goedkoper dan die van het hotel zelf
Datum van verblijf: juli 2021