117 US$
Booking.com117 US$
eDreams117 US$
Priceline117 US$
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is schoon en de locatie is uitstekend. Helaas is de service slecht. Wij gaven ver vantevoren aan dat we voorkeur hadden voor een kamer met bad en dit werd bevestigd. Als ze meteen hadden geantwoord dat ze hier geen rekening konden houden, was dat ook oké geweest, maar hun antwoord creëert verwachtingen over onze kamer. Bij inchecken werd er niks over gezegd en kregen we de sleutel. Bij aankomst in onze kamer bleek dat er geen bad was. We gingen naar de receptie en er werd gevraagd wanneer we onze voorkeur hadden doorgegeven (waarop leek dat ze dan konden antwoorden dat we het te kort vantevoren hadden aangegeven). Toen we zeiden dat dit lang geleden was werd niks gezegd. Wel zeiden ze dat ze het inderdaad bij de reservering stond, maar dat iemand van de collega’s het was vergeten een kamer met bad te blokkeren en dat we het hier maar mee moesten doen. Geen excuses werden gemaakt, wat van een hotel met een goede reputatie wel te verwachten viel.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Petra DE MEYERE, General Manager van Novotel Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Sophia,
Bedankt voor uw reactie.

We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van de netheid van ons hotel en de uitstekende ligging. Het spijt ons dat u niet tevreden was met de service van onze medewerkers. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over het feit dat u bij aankomst in uw kamer moest ontdekken dat het bad dat u gereserveerd had, ontbrak. Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan dit intern onderzoeken en onze medewerkers hierop aanspreken.

We hopen dat u verder een aangenaam verblijf had en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Vriendelijke groeten,

Petra DE MEYERE, General Manager

Beoordeeld op 7 februari 2020

Goed gelegen voor wie dicht bij het centrum wil zitten. Vriendelijke bediening, goed restaurant. De fitness is klein maar goed uitgerust. Nette en ruime kamers. Klein minpuntje: in de kamers is geen infomap of brochure aanwezig waardoor het zoeken is naar info over bvb openingsuren fitness.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 20 januari 2020

Vooraleerst gaf de receptioniste bij de check-in foute info betreffende de uren van het ontbijt, haar kennis van het Nederlands was zeer beperkt. Noch gaf ze enige uitleg betreffende de "sleutelkaart" voor de activering van de verlichting op de kamer.
Bij het openen van het gordijn was de verrassing des te groter toen we ons midden in een bouwwerf waanden. Als dit een vluchtroute zou moeten voorstellen tijdens een evacuatie dan is dit een rechtstreekse ramp.
Toen we na een stadsbezoek terugkeerden rond middernacht bleken de beide sleutelkaarten niet meer te functioneren en konden we de kamer niet betreden. Dan dus terug naar de receptie waar de dame van dienst ons eerst enkele minuten negeerde en rustig op haar PC bezig bleef. Uiteindelijk activeerde ze een paar nieuwe kaarten. Wij dan terug naar de verdieping in de hoop om eindelijk binnen te kunnen maar helaas, de deur bleef op slot.
Terug naar de receptie dan maar. de dame van nachtdienst griste de beide kaarten uit onze handen en murmelde ons iets toe zoals "het kan toch niet zo moeilijk zijn om zo een simpele handeling te kunnen doen hé". Ze ging ons duidelijk geïrriteerd een demonstratie ter plekke doen maar ook zij slaagde er niet in.
Haar commentaar ter plaatse aan de kamerdeur: "het slot is kapot en het is best dat jullie zich gaan neerzetten in de inkomsthal want dit probleem is iets voor de technische dienst en die kan ik niet bereiken".
We gingen dan maar terug naar beneden en plaatsten ons tegenover de balie in de fauteuils. Gedurende meer dan een uur zagen we de receptioniste voortdurend rondlopen en telefoneren, haar onthaaldesk in de steek latende.
Uiteindelijk riep ze ons toe dat we binnen zouden kunnen en we volgden haar naar onze kamer. De dame begon op een vrij onhandige manier het automatische deurslot van de kamer te demonteren. Ze overhandigde daarna een sleutel, die een loper bleek te zijn van alle kamers van het hotel, met de boodschap om deze niet verloren te doen.
Eindelijk op de kamer omstreeks 01h30 moest ik nog één keer naar de receptie om een kaart te halen om de verlichting te activeren.

Was deze dame nu echt helemaal alleen van dienst in zo'n gerenommeerd hotel?
Ik vermoed dat een situatie als de deze normaliter een zaak zou zijn voor iemand van de security maar blijkbaar is dit niet voorzien.

De nachtrust was echter van korte duur toen om exact 07h00 buiten de werken op de werf begonnen.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Petra DE MEYERE, General Manager van Novotel Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We willen ons oprecht excuseren voor het ongemak met de sleutelkaart. Wij zullen nakijken wat hier precies is misgelopen en dat intern bespreken. We zullen ook onze receptioniste aanspreken over het voorval. We vinden het jammer dat u last had van de werken. Wij hopen ook dat die snel achter de rug zullen zijn. Hopelijk heeft u toch genoten van uw verdere verblijf bij ons.

We hopen dat we u een volgende keer opnieuw verwelkomen om u een beter verblijf te gunnen!

Petra DE MEYERE, General Manager

Beoordeeld op 6 januari 2020

rustig genoten het ontbijt was lekker en een uitstap gemaakt naar de winterfeesten dit was mooi meegenomen , het personeel is vriendelijk en de kamer was netjes onze kamer had een uitkijk op de voorzijde m.a.w. top

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Gedineerd met 2 op kerstavond, een vast kerstmenu met aangepaste wijnen voor 75. EUR per persoon, all in. Zeer vriendelijke bediening, gerechtjes niet groot maar zeer smaakvol, alsook de bijpassende wijnen. Uiteindelijk ruim genoeg gegeten. 1 minpuntje was dat alle gerechten op een koud bord geserveerd werden, jammer! Voor de rest zeer fijne avond gehad.

Datum van verblijf: december 2019