Beoordeeld op 16 maart 2019

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Hier met gezin een familiekamer geboekt met ontbijt. Hotel ligt midden in centrum, dus je loopt overal zo naar toe. De kamer is schoon, maar wel wat klein, omdat de kinderen op de slaapbank lagen naast het 2-persoonsbed. Hierdoor kon je amper uit het bed stappen. Er is een minibar en koffie/thee faciliteit op de kamer. In de hal staat een voetbaltafel en er is een fitnessruimte, sauna en buitenzwembad.
Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid. Zowel verschillende soorten yoghurt met fruit en granola. Maar ook veel soorten brood, beleg, roerei, gebakken worst als zoete broodjes (chocolade, croissants) etc. Je kunt ook zelf toast maken en wafels bakken. Sapjes, thee en verschillende soorten koffie kun je ook pakken. Hier zal ik zeker vaker komen, als we Gent bezoeken.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019

gemis van een goede losstaande stoel in kamer, tv kijken kan alleen vanaf bed.
nederlands elektrisch apparaat onbruikbaar in badkamer.
prijs van parkeergarage €30 en ontbijtbuffet €21 is hoog.
pasjes werkten niet altijd. Geen tip gehad om deze niet op de smartphone te bewaren

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 3 februari 2019

De locatie was top pal in het centrum, kort bij de tramhalte ( korenmarkt lijn 1 ) Onze kamer was niet supergroot 16m maar door het goede gebruik van de oppervlakte was er ruim voldoende plaats. Dit is een 3 sterren hotel maar door de aanwezigheid van een fitnis ruimte, sauna en voor in de zomer een klein buitenzwembad verdienen ze een 4.
1 maal s avends daar diner gebruikt, heel vriendelijk geprijsd en vriendelijk opgediend maar verwacht voor dit geld (14 euro voor een hoofdschotel ) geen haute cuisine. Het ontbijt was goed en uitgebreid maar geen spiegelei. speciale dank aan Wendy in de bar je was superlief en vriendelijk, groetjes van moeder en dochter, als we terug komen zal dat ook veel door jou zijn.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 20 januari 2019

voor ons een perfect hotel midden in het gezellige centrum van Gent. Parkeren in de parkeergarage onder het hotel vonden wij ook heel fijn.(wel reserveren van te voren!).Zeer vriendelijk personeel en super ontbijt!
Kortom:toppie!!

Datum van verblijf: januari 2019