“De Italiaanse hommage à la vie!”
Beoordeling van Pulpo 2 Gent-centrum

Pulpo 2 Gent-centrum
Geclassificeerd als nr. 98 van 956 Restaurants in Gent
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gourmandische keuken met respect voor verse en pure ingrediënten. De snelle maar rustige service maakt een een bezoek in de week ideaal. Bedankt om ons welkom te laten voelen, niet als klant, maar als gast! De Italiaanse hommage à la vie!

Datum van bezoek: januari 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit zeker een aanrader, de ravioli met truffel is zeer lekker. Daarnaast ook een verfrissende wijnkaart.

Datum van bezoek: maart 2020
7 maart 2020 beoordeeld

Een gezellige avond gehad in Pulpo! Heerlijk tafelen in een sfeervolle setting. Vlotte en vriendelijke bediening. Ik kom zeker nog eens terug

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant in hartje Gent. Vriendelijk personeel en een aangename sfeer. We hebben met zijn allen genoten van de mediterraanse keuken. Toprestaurant!

Datum van bezoek: december 2019
6 maart 2020 beoordeeld

Alle gerechten waren superlekker ! Het is een echte aanrader om daar te gaan eten!
Vriendelijke personeel,mooi en gezellig interieur.
We komen zeker terug,en bij mooi weer is er ook een terras.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Pulpo 2 Gent-centrum bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Pulpo 2 Gent-centrum geweest? Deel je ervaringen!