“Ontbijt met Bongo bon”

Geclassificeerd als nr. 16 van 36 Dessert in Gent
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst lekker ontbeten met onze Bongo bon. Prachtig uitzicht op Sint Baafs en zeer vriendelijke bediening. Ontbijt zelf was royaal en het ontbrak ons aan niets. Top!

Datum van bezoek: oktober 2018

7 januari 2018 beoordeeld

We ontbeten reeds op verschillende plaatsen in Gent en automatisch ga je dan ook vergelijken. Uit deze vergelijking komt Agréa als 'gewoon goed'. Op de kwaliteit van wat ons aangeboden werd valt niets aan te merken: de broodjes waren lekker en vers en er was een behoorlijke keuze aan fijne toespijs, maar dan ook weer niet zo uitgebreid als in sommige andere zaken, waar je voor vergelijkbare prijs een ontbijtbuffet hebt met meer keuzemogelijkheden. Zo vonden we dat er hier echt wel wat meer vers fruit op tafel mocht komen dan dat kleine stukje kiwi, een even miniem stukje ananas, een halve passievrucht en een paar heel fijne sneetjes appel. Dat was eerder decoratie dan waardig fruitaanbod. Ook van die prefab potjes confituur zijn we niet echt vurige minnaars, maar die zijn tegenwoordig in heel wat andere zaken ook eerder regel dan uitzondering. De dame die de dienst verzorgde deed dat prima: vlot en heel vriendelijk. De ligging van deze zaak is uitstekend, zo pal aan het Sint-Baafsplein, maar het dient gezegd dat de inrichting niet echt warmte en gezelligheid uitstraalt. Hebben we lekker ontbeten? Ja. Kan het beter? Toch wel een tikkeltje.

Datum van bezoek: januari 2018
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekker verwen ontbijt met alles erop en eraan! Vers brood, knapperige broodjes, sinaasappelsap, yoghurt, een spiegelei, een glas cava, ... en een vriendelijke bediening. Wij komen graag terug!

Datum van bezoek: december 2017
7 november 2017 beoordeeld

Een brasserie op het Sint-Baafsplein heeft altijd al een voordeel : het uitzicht. Spijtig genoeg zaten we net achteraan.
We werden vriendelijk ontvangen en het ontbijt was lekker. Alles was erop en eraan al moesten we wel zelf om de koffie vragen.
Moet toegeven dat voor we voor een "vorstelijk ontbijt" al lekkerder gegeten hebben.

Datum van bezoek: november 2017
11 september 2017 beoordeeld

Norse uitbater die een hekel heeft aan "bon"- consumenten.
Hij deinst er ook niet voor terug van klanten valselijk te beschuldigen er zich van onder te muizen zonder te betalen; Klantvriendelijk is de man een ramp;
blijf er weg als je van een zonnige dag wilt genieten en je humeur niet wilt op de proef stellen!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Agrea bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Agrea geweest? Deel je ervaringen!