“"brunch" kers-cadeau-bon die je beter vergeet te verzilveren want ... geen plezier aan!”
Beoordeling van Agrea

Agrea
Geclassificeerd als nr. 16 van 36 Dessert in Gent
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld

Norse uitbater die een hekel heeft aan "bon"- consumenten.
Hij deinst er ook niet voor terug van klanten valselijk te beschuldigen er zich van onder te muizen zonder te betalen; Klantvriendelijk is de man een ramp;
blijf er weg als je van een zonnige dag wilt genieten en je humeur niet wilt op de proef stellen!

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als Gentenaars komen wij al jaren naar deze gezellige plek 'Eenvoudige' menu maar op en top verzorgd en met liefde en vriendelijkheid bereid en bediend. Voor een heerlijk ontbijt ,een vers! bereidde wafel en pannekoek of een lekkere snack moet je hier zijn Lokale bieren en meertalige menus . Het zicht op t Sint Baafs krijg je er gratis bij Aanrader voor iedereen Toeristen en Gentenaars

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor een laat ontbijt gekomen en mochten daar gelukkig nog gebruik van maken. Vriendelijke bediening en het eten was lekker. Mooi uitzicht over het Sint-Baafsplein

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen er binnen om de heerlijke pannenkoeken te proeven. We kozen allebei de pannenkoek met appeltjes. En een koffie. Na 10 min kwam het 1ste bord met daarop 2 vers klaargemaakte pannenkoeken met appelschijfjes erin. De 2de kwam een beetje later want ze waren die nog aan het bakken. Je kon de pannenkoek ruiken. Zo lekker. Ook mijn pannenkoek was heerlijk. We werden vlot en vriendelijk bediend en merkten op dat deze eigenaars dat met hart en ziel en met veel passie openhouden. De zaak zat vol. Wie met 2 personen komt vindt nog ergens een plaatsje, ben je met 4 of 5 dan reserveer je best! Deze zaak is een aanrader voor heerlijke desserts zoals verse wafels, pannenkoeken, ijs enz...niet twijfelen, gewoon binnenwandelen

2 maart 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel.
Top bediening, heerlijke Latte Macchiato en daarbij 2 heerlijke salades mmmmmmmm
Komen hier zeker terug !

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Agrea bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Agrea geweest? Deel je ervaringen!