“Laat ontbijt”

Geclassificeerd als nr. 16 van 36 Dessert in Gent
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor een laat ontbijt gekomen en mochten daar gelukkig nog gebruik van maken. Vriendelijke bediening en het eten was lekker. Mooi uitzicht over het Sint-Baafsplein

Datum van bezoek: augustus 2017

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen er binnen om de heerlijke pannenkoeken te proeven. We kozen allebei de pannenkoek met appeltjes. En een koffie. Na 10 min kwam het 1ste bord met daarop 2 vers klaargemaakte pannenkoeken met appelschijfjes erin. De 2de kwam een beetje later want ze waren die nog aan het bakken. Je kon de pannenkoek ruiken. Zo lekker. Ook mijn pannenkoek was heerlijk. We werden vlot en vriendelijk bediend en merkten op dat deze eigenaars dat met hart en ziel en met veel passie openhouden. De zaak zat vol. Wie met 2 personen komt vindt nog ergens een plaatsje, ben je met 4 of 5 dan reserveer je best! Deze zaak is een aanrader voor heerlijke desserts zoals verse wafels, pannenkoeken, ijs enz...niet twijfelen, gewoon binnenwandelen

Datum van bezoek: augustus 2017
2 maart 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel.
Top bediening, heerlijke Latte Macchiato en daarbij 2 heerlijke salades mmmmmmmm
Komen hier zeker terug !

Datum van bezoek: maart 2017
11 februari 2017 beoordeeld

Hartelijke ontvangst, vriendelijke bediening en een lekker ontbijt voor een correcte prijs in het centrum van Gent. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2017
22 januari 2017 beoordeeld

Deze morgen een super ontbijt bij brasserie Agrea gehad.Broodjes,croissants,enz in overvloed. Hesp,gekookt en gedroogd,zalm,eitje...glaasje fruitsap en bubbels maken het af. Super vriendelijke uitbaters! Ik zou"droevige geert v" hier eens willen trakteren,maar hij wil waarschijnlijk niet...Triestig...
Wij met vrienden vonden het hier TOP!!!

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Agrea bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Agrea geweest? Deel je ervaringen!