“Beste van’t beste”

Joan
Geclassificeerd als nr. 20 van 985 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 40 - € 70
24 november 2023 beoordeeld

Beste restaurant van Gent en omstreken! Jolijn en haar team staan hier met de grootste passie. Alle gerechten zijn vers gemaakt, de pasta wordt met de hand gedraaid en alle producten zijn van grote kwaliteit.

23 november 2023 beoordeeld

We hadden een heel aangename avond met een groep van 10 personen bij Joan.

We vonden het super dat we niet hoefden te kiezen en dat er continue een stroom van gerechtjes op ons afkwam. Van de vitello tonnato tot de gefrituurde venkel met verse tartaar en de pikante mosseltjes, alles was origineel en erg lekker.

Wij stelden de mocktails ook erg op prijs.

Een aanrader!

11 november 2023 beoordeeld

Gezellig restaurantje, met superlekkere gerechten... een aanrader! Joan is geod gelegen, slechts 5 minuten stappen van de Veldstraat (winkelstraat)

11 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten: top!
Concept: top!
Bediening: top!
Sfeer: top!
Prijs/kwaliteit: top!
Al meerdere malen een heerlijke avond gehad in Joan!

10 november 2023 beoordeeld

Zeer leuk concept in een aangenaam kader . Zeer vriendelijke bediening , top gastvrouw en een heerlijke smaakervaring .
Een aanrader !!

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die Joan bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Joan geweest? Deel je ervaringen!