“Super!”

Joan
Geclassificeerd als nr. 17 van 1.568 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 40 - € 70
23 november 2023 beoordeeld

We hadden een heel aangename avond met een groep van 10 personen bij Joan.

We vonden het super dat we niet hoefden te kiezen en dat er continue een stroom van gerechtjes op ons afkwam. Van de vitello tonnato tot de gefrituurde venkel met verse tartaar en de pikante mosseltjes, alles was origineel en erg lekker.

Wij stelden de mocktails ook erg op prijs.

Een aanrader!

• Sfeer

11 november 2023 beoordeeld

Gezellig restaurantje, met superlekkere gerechten... een aanrader! Joan is geod gelegen, slechts 5 minuten stappen van de Veldstraat (winkelstraat)

• Sfeer
11 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten: top!
Concept: top!
Bediening: top!
Sfeer: top!
Prijs/kwaliteit: top!
Al meerdere malen een heerlijke avond gehad in Joan!

10 november 2023 beoordeeld

Zeer leuk concept in een aangenaam kader . Zeer vriendelijke bediening , top gastvrouw en een heerlijke smaakervaring .
Een aanrader !!

3 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke ervaring. Dit knusse kleine, en volgereserveerde, restaurant geeft echt een huiskamergevoel. Veel zaken proberen het maar hier lukt het! Behalve dat je thuis geen flink aantal vrouwen in de bediening hebt lopen, want er liepen er naar ons inzien nogal veel op zo’n klein aantal gasten, heb je thuis ook niet zulke lekkere cocktails en gerechten. We kozen 5 gerechtjes en dat was precies genoeg echter had er een 6e ook nog wel bij gemogen. Hét hoogtepunt was voor ons de Burata met truffel maar hiermee doe je de andere gerechten te kort want ze waren stuk voor stuk heerlijk. Tip! Reserveer van te voren want wij zagen vele binnenkomers teleurgesteld afdruipen omdat het vol was.

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die Joan bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Joan geweest? Deel je ervaringen!