“Heerlijk gegeten”

Aroma
Geclassificeerd als nr. 19 van 975 Restaurants in Gent
Keukens: Steakhouse
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en perfecte bediening. Echt een aanrader om lekker uitgebreid te eten tegen een goed betaalbare priijs

1 mei 2018 beoordeeld

Vorig weekend op het terrasje beland, het enige waar het nog een beetje rustig verpozen was, niet in de massa op een plein, maar iets meer afgelegen in een steegje. Het aperitief van het huis had een lekkere originele smaak en de huiswijn was verrassend lekker; voor die prijs een wijn met karakter, daar moet je meestal een fles voor kopen. De asperges à la Flamande waren perfect klaar gemaakt en leuk is dat er een paar groene tussen zaten. Dat is in alles zo daar, klassieke keuken, met net dat extra accent, dat net ietsje anders. De koffie wordt bv. gepresenteerd met een mooi antiek zilveren etagère met allerhande snoepjes en suikertjes en een advocaatje. De gastvrouw is erg charmant, vriendelijk met een kwinkslag, blijft niet beperkt tot het pure opdienen, wat aangenaam op het gemak brengt.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige en leuke zaak! Je wordt meteen verwelkomt door een vriendelijke gastvrouw. Er is een voldoende uitgebreid menu met enkel suggesties. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeker goed! Snelle service van zowel eten als drank. Aanrader!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier beland. Ziet er van buitenaf geweldig uit. Binnen oogt het ook zeer sfeervol.
De kinderwagen kon ogenschijnlijk niet op veel sympathie rekenen. Eerst naast de stoel geparkeerd, maar al snel gewezen op een andere plek onder de trap. Uiteraard, je wilt andere mensen niet in de weg zitten, maar de gebruikte toon was niet hoffelijk.
De rest van de avond was de bediening van eenzelfde niveau. Ze deed haar best, maar de gebruikte toon was niet uitnodigend, niet hoffelijk. Bij alles hadden we de indruk vooral in de weg te zitten. Een aperitief genuttigd, maar direct werd ons al gevraagd om te bestellen. We wilden juist het tempo laten zakken.
Toen we wilden betalen diende er ineens wel lang gewacht te worden. Er waren teveel tafels bezet, en er was te weinig personeel. Wellicht dat dit op andere dagen beter is.
Het eten was prima, maar niet uitzonderlijk.
De kwaliteit van het vlees was evenwel prima, precies zo doorbakken als gevraagd.
Elders hebben we beter gegeten in Gent, en zijn we met een gemeende glimlach geholpen.
Toch overall niet slecht, en zonder kinderen zeker een bezoek waard.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, reserveren is aan te raden.
Vriendelijke ontvangst.
Mooie kaart, gemiddelde prijzen. (Dranken zijn iets aan de dure kant)
Lekkere stoverij gegeten, mooie portie met voldoende frietjes en een verse salade.

Reizigers die Aroma bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Aroma geweest? Deel je ervaringen!