“Redelijk eten, prima sfeer & matige bediening”
Beoordeling van Aroma

Aroma
Geclassificeerd als nr. 19 van 975 Restaurants in Gent
Keukens: Steakhouse
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier beland. Ziet er van buitenaf geweldig uit. Binnen oogt het ook zeer sfeervol.
De kinderwagen kon ogenschijnlijk niet op veel sympathie rekenen. Eerst naast de stoel geparkeerd, maar al snel gewezen op een andere plek onder de trap. Uiteraard, je wilt andere mensen niet in de weg zitten, maar de gebruikte toon was niet hoffelijk.
De rest van de avond was de bediening van eenzelfde niveau. Ze deed haar best, maar de gebruikte toon was niet uitnodigend, niet hoffelijk. Bij alles hadden we de indruk vooral in de weg te zitten. Een aperitief genuttigd, maar direct werd ons al gevraagd om te bestellen. We wilden juist het tempo laten zakken.
Toen we wilden betalen diende er ineens wel lang gewacht te worden. Er waren teveel tafels bezet, en er was te weinig personeel. Wellicht dat dit op andere dagen beter is.
Het eten was prima, maar niet uitzonderlijk.
De kwaliteit van het vlees was evenwel prima, precies zo doorbakken als gevraagd.
Elders hebben we beter gegeten in Gent, en zijn we met een gemeende glimlach geholpen.
Toch overall niet slecht, en zonder kinderen zeker een bezoek waard.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, reserveren is aan te raden.
Vriendelijke ontvangst.
Mooie kaart, gemiddelde prijzen. (Dranken zijn iets aan de dure kant)
Lekkere stoverij gegeten, mooie portie met voldoende frietjes en een verse salade.

23 april 2018 beoordeeld

Na een dag in het drukke centrum van Gent te hebben gelopen was het heerlijk om op een rustige plaats te kunnen eten. Gezellige inrichting, lekkere gerechten en zeer vriendelijke eigenaresse. Wil je na een drukke dag tot rust komen en lekker eten dan is dit echt een aanrader.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang zoeken voor een eetgelegenheid kwamen we uiteindelijk uit bij de aroma in de donkersteeg. Geen seconde spijt van. Daar het overal super druk was en de voorbijgangers bijna het eten van je bord af keken konden we bij de aroma heerlijk rustig genieten van een super maaltijd. Goede bediening. Een echte aanrader.

9 april 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke en behulpzame bediening, lekker eten en goede porties. Zeker niet duur. Je kan altijd nog bijvragen. Echt een heel klein maar gezellig restaurantje dat buiten de drukte ligt van de stad. Zeker een aanrader voor als je eens in Gent bent. Ik kom zeker nog terug!!!

Reizigers die Aroma bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Aroma geweest? Deel je ervaringen!