“Lekkere stoverij ”

Aroma
Geclassificeerd als nr. 18 van 997 Restaurants in Gent
Keukens: Steakhouse
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, reserveren is aan te raden.
Vriendelijke ontvangst.
Mooie kaart, gemiddelde prijzen. (Dranken zijn iets aan de dure kant)
Lekkere stoverij gegeten, mooie portie met voldoende frietjes en een verse salade.

23 april 2018 beoordeeld

Na een dag in het drukke centrum van Gent te hebben gelopen was het heerlijk om op een rustige plaats te kunnen eten. Gezellige inrichting, lekkere gerechten en zeer vriendelijke eigenaresse. Wil je na een drukke dag tot rust komen en lekker eten dan is dit echt een aanrader.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang zoeken voor een eetgelegenheid kwamen we uiteindelijk uit bij de aroma in de donkersteeg. Geen seconde spijt van. Daar het overal super druk was en de voorbijgangers bijna het eten van je bord af keken konden we bij de aroma heerlijk rustig genieten van een super maaltijd. Goede bediening. Een echte aanrader.

9 april 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke en behulpzame bediening, lekker eten en goede porties. Zeker niet duur. Je kan altijd nog bijvragen. Echt een heel klein maar gezellig restaurantje dat buiten de drukte ligt van de stad. Zeker een aanrader voor als je eens in Gent bent. Ik kom zeker nog terug!!!

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met mijn dochter hier gaan eten.
Ik at de côte à l’os (ja dit kan hier voor 1 persoon!) en mijn dochter de filet pur.
Het was de 1e keer dat we hier waren maar zeker niet de laatste. Het viel me op dat er ook veel vaste klanten zaten, wat nooit een slechte zaak is. De gastvrouw is zo sympathiek, warm en zeer behulpzaam. De huiswijn was ook zeer lekker. Het was een zeer aangename ervaring. We gaan zeker terug!

Reizigers die Aroma bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Aroma geweest? Deel je ervaringen!