“Aangename, kwaliteitsvolle ervaring”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 maart 2024 beoordeeld

Uitstekende maaltijd. Kleine hapjes, vol smaken. Zeker geen honger. Lekkere wijnen. Zeer aangename bediening en verzorgd interieur. Leuk dat de jonge koks hun eigen gerecht komen presenteren.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer

7 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een lunch gereserveerd met collega’s/ vriendinnen. Fijne ontvangst, onze jassen werden aangenomen bij het binnenkomen en ook onze pakjes werden netjes in de kast gestoken. Wat betreft het eten, SUPER lekker en origineel gepresenteerd (oester in uitgeholde appel) Ook de bediening was in orde, bij deze…tot binnenkort

Datum van bezoek: december 2023
20 oktober 2023 beoordeeld

Alles is geweldig!
Culinair hoogtepunt, verrukkelijk fijne keuken en verrassend wijnarrangement. Vriendelijk en efficiënt team. We wonen maar op 500m dus we moeten vaker komen :-).
Op weg naar een "stoute" ster.

• Sfeer
12 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige gerechten, heerlijke wijnen, absoluut een heerlijke avond uit!
We konden het allemaal niet op al wilden we alles proeven. Menu’ s ook met elkaar gedeeld!

12 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog even en hier hangt zeker een Michelin ster aan de gevel. Uitstekend menu , uitschieters waren zeker de gerookte makreel, het delikate ree en het zalige dessert. Een enkele wijn van het aangepaste aanbod was misschien ietsje te jong , wel gecompenseerd door de vriendelijke bediening. Uitstekend adresje in het knusse Paterhol

Reizigers die Karel De Stoute bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Karel De Stoute geweest? Deel je ervaringen!